Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
MargaS schreef: Heb twee miskopen, de al eerder genoemde koekenpan die direct krom trok op de keramische plaat en m'n schoolagenda, waar alle blaadjes helemaal los scheuren zodra je ze omslaat.die pan is alleen vuilnisbakvulling, ik heb ze ook gehad en zeer snel aan de kliko gedoneerd
eelke schreef: In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?
Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar nietOjee dat is natuurlijk net zoals met de sasbezem, je zet het op bp en meteen overal uitverkocht.![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar nietIk zal in het Haagse kijken!![]()
![]()
![]()
Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar nietHier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaar![]()
![]()
![]()
Senta schreef: Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?Ruffen? Wasda?
lauraV schreef: ruiken /stinkenOooww!!
morgen ook maar eens gaan zoeken bij de action![]()
eelke schreef: Oooww!!Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ik
Tja, zodra ze stinken of slap worden en daardoor gaan schuiven gooi ik ze weg. Voor 60 cent...
Senta schreef: Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ikVoor het geld vind ik het wel meevallen. Langer dan een seizoen gaan echt niet mee.
Met 'ruffen' bedoel ik of hij snel gaat pillen, oprollen, oud worden.
Alba schreef: Hier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaarOh, daar heb ik hier ook al een paar keer naar gezocht, naar die bezem, maar mooi nada.