Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nova
MargaS schreef: Heb twee miskopen, de al eerder genoemde koekenpan die direct krom trok op de keramische plaat en m'n schoolagenda, waar alle blaadjes helemaal los scheuren zodra je ze omslaat.
  die pan is alleen vuilnisbakvulling, ik  heb ze ook gehad en zeer snel aan de kliko gedoneerd  :-\
Door eelke
In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;
Afbeelding

Afbeelding

Kosten 60 cent ofo? Ik heb ze in de winter in zo'n beetje alle schoenen, lekker warm, en zacht alsof je de hele dag op pantoffels loopt.
Door BAC
eelke schreef: In het kader van goede aankopen heb ik er ook nog een;
Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet >:( >:( >:(
Ojee dat is natuurlijk net zoals met de sasbezem, je zet het op bp en meteen overal uitverkocht.
Door Alba
Lizzy schreef: Grrrr, hier hadden ze de (snoei)schaar niet >:( >:( >:(
Hier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaar :).
Door eelke
Senta schreef: Altijd leuk om de goede aankopen ook te plaatsen, ik ga ze ook halen! Gaan ze niet 'ruffen'?
Ruffen? Wasda?
Door eelke
lauraV schreef: ruiken /stinken  :biggrin2:
morgen ook maar eens gaan zoeken bij de action  :)
Oooww!!
Tja, zodra ze stinken of slap worden en daardoor gaan schuiven gooi ik ze weg. Voor 60 cent...
Door BAC
eelke schreef: Oooww!!
Tja, zodra ze stinken of slap worden en daardoor gaan schuiven gooi ik ze weg. Voor 60 cent...
Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ik ;D

Met 'ruffen' bedoel ik of hij snel gaat pillen, oprollen, oud worden.
Door eelke
Senta schreef: Onee dat bedoel ik niet, zal wel iets West Fries of Tessels zijn denk ik ;D

Met 'ruffen' bedoel ik of hij snel gaat pillen, oprollen, oud worden.
Voor het geld vind ik het wel meevallen. Langer dan een seizoen gaan echt niet mee.
Door Lizzy
Alba schreef: Hier kan ik die rubber bezem waar iedereen zo blij van wordt niet vinden. Hebben ze die bij jou wel? Ik zal volgende keer kijken voor de snoeischaar :).
Oh, daar heb ik hier ook al een paar keer naar gezocht, naar die bezem, maar mooi nada >:(. Ik zal maar niet zeggen wat ik van de Zoetermeerse Action vind >:(
Door koekje
Wat trouwens ook niet lang is meegegaan is mn zadel-gel-dekje. Ik heb gevoelige kadetjes, dus had zo'n speciaal gelkussentje gehaald voor op mn fietszadel. Vorige week zag ik ineens dat de gel door de stof heen kwam.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door