Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
fem fatale schreef: Dat kan ook, maar ik vond mijn tip beter.Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen
Mien 3-tal schreef: Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen![]()
Mien 3-tal schreef: Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgenHet ging mij oprecht niet om het posten, maar als ik iets vervelend vind en het duurde 3 kwartier, dan ging ik het niet iedere paar weken doen. Één van de poepbakken van Puk staat ook op een vuilniszak omdat zij er wel eens overheen hangt met haar billen en ik vind een vuilniszak weggooien veel makkelijker dan de vloer schrobben.![]()
fem fatale schreef: Het ging mij oprecht niet om het posten, maar als ik iets vervelend vind en het duurde 3 kwartier, dan ging ik het niet iedere paar weken doen. Één van de poepbakken van Puk staat ook op een vuilniszak omdat zij er wel eens overheen hangt met haar billen en ik vind een vuilniszak weggooien veel makkelijker dan de vloer schrobben.Laatste aanvulling:
Een stukje van dat doorzichtige schildersplastic kost geen drol en dan ben je wel van het probleem af.
Mien 3-tal schreef: Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen![]()
Bernie schreef:Krek
Als vrouwen echt vals worden dan hebben mannen het er altijd wel naar gemaakt.![]()
Bernie schreef:Nou.... nou.... nou...
Als vrouwen echt vals worden dan hebben mannen het er altijd wel naar gemaakt.![]()
Riek schreef: KrekGa haar nog een beetje helpen, zeg!![]()
![]()
Ronald schreef: Nou.... nou.... nou...Ze heeft gewoon gelijk
Ga haar nog een beetje helpen, zeg!![]()