Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
[quote="fem fatale"]
Dit heb je al vaker gepost. Zou je niet eens overwegen om een plaatje of wat zeil voor dat metselwerk te doen?
[/quote]+1

Geloof dat dit elke paar weken een terugkerend thema is, dus lijkt me idd handig er gewoon eens wat aan te doen.
Door EliScooby
fem fatale schreef: Dat kan ook, maar ik vond mijn tip beter.
Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen :biggrin2:
Door Martine-Tom
Mien 3-tal schreef: Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen :biggrin2:
;D
Door kira
Zit lekker te genieten op de camping met verse munt thee. Al veel wandelkilometers gemaakt vandaag. Krijg spierballen van het duwen van het karretje. Mijn volgende hond wordt echt een kleintje die in een tas past, veel makkelijker. Grote beer heeft net haar recreatiekwartier weer gehad, lekker graven onder de enorme dennenboom in de tuin hier. Zo maar weer dicht gooien.
Door fem fatale
Mien 3-tal schreef: Je hebt wel een punt. En Theo, trek je niet alles aan wat die meiden hier zeggen. Je weet toch dat vrouwen heel vals kunnen zijn? Zie de reacties die hierop gaan volgen :biggrin2:
Het ging mij oprecht niet om het posten, maar als ik iets vervelend vind en het duurde 3 kwartier, dan ging ik het niet iedere paar weken doen. Één van de poepbakken van Puk staat ook op een vuilniszak omdat zij er wel eens overheen hangt met haar billen en ik vind een vuilniszak weggooien veel makkelijker dan de vloer schrobben.

Een stukje van dat doorzichtige schildersplastic kost geen drol en dan ben je wel van het probleem af.
Door TMG1961
fem fatale schreef: Het ging mij oprecht niet om het posten, maar als ik iets vervelend vind en het duurde 3 kwartier, dan ging ik het niet iedere paar weken doen. Één van de poepbakken van Puk staat ook op een vuilniszak omdat zij er wel eens overheen hangt met haar billen en ik vind een vuilniszak weggooien veel makkelijker dan de vloer schrobben.

Een stukje van dat doorzichtige schildersplastic kost geen drol en dan ben je wel van het probleem af.
Laatste aanvulling:
1. Ze doet het niet iedere paar weken..laatste keer is toch al best tijdje geleden
2. Iemand die zijn handen en vingers gewoon kan gebruiken doet over het opruimen nog geen 5 minuten. Ik kan mijn handen bijna niet gebruiken en daardoor duurt het dus 45 minuten.

Dat was het, meer woorden maak ik er niet meer aan vuil
Door fem fatale
Ja, nou, ik zit in dezelfde situatie qua handfunctie (behalve dan dat ik 3 kwartier schrobben met geen mogelijkheid zou volhouden) en daarom doe ik dus mijn best om dat soort dingen te voorkomen.
:biggrin2:
Als vrouwen echt vals worden dan hebben mannen het er altijd wel naar gemaakt. :biggrin2:
Door Ronald
Bernie schreef: :biggrin2:
Als vrouwen echt vals worden dan hebben mannen het er altijd wel naar gemaakt. :biggrin2:
Nou.... nou.... nou...  ::)
Riek schreef: Krek  ;D ;D
Ga haar nog een beetje helpen, zeg!  :boo:
Door Riek
Ronald schreef: Nou.... nou.... nou...  ::)
Ga haar nog een beetje helpen, zeg!  :boo:
Ze heeft gewoon gelijk  ::)
Dus dat is niet helpen, maar gewoon dat het is zoals het is.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door