Weet je niet wat granol is?
http://www.woonwebsite.nl/frames2.php?u ... .php?id=23
[/quote]
Je bedoelt dus gewoon structuurpleister? Zeg dat dan!!

Moderator: Lizzy
Evelyn schreef: Doe ik net zijn onderbroek uit om zalf op zijn zak te doen, zie ik dat ie een enorme stijve heeftBOINK!
Ooit een kerel meegemaakt die na zijn castratie nog bloedgeil is??![]()
Evelyn schreef: Je bedoelt dus gewoon structuurpleister? Zeg dat dan!!Welja! Je neemt een vork en je prakt hem er gewoon achterWe hebben ook geen structuurpleister maar doodgewone latex van de gamma. Zou hij daar ook achter passen??
![]()
Lizzy schreef: Welja! Je neemt een vork en je prakt hem er gewoon achterIk zal het proberen!![]()
gonny schreef:ik bedoelde van zijn aankledingop een openbaar forum.....
![]()
sylvia schreef: ik bedoelde van zijn aankledingOhhhh, ik dacht van zijn zielige lege zak!![]()
Lizzy schreef: Tjonge, hij maakt je het leven echt niet gemakkelijk he?!Nee, yindra trouwens ook niet, ze heeft wandors mooncollar lekgebeten
Evelyn schreef: Wandor komt eindelijk een beetje tot rust!Of is het een combinatie van alles?
Wandor en yindra zijn wel bij elkaar, ik houd ze natuurlijk in de gaten, als ik weg ben, doe ik yindra in de bench, maar wandor wipt niet meer de hele tijd en gaat zelfs af en toe liggen slapenWel heel dicht bij yindra, maar hij laat haar wat meer met rust. Hij jankt en blaft ook niet meer de hele dag! Wat een rust
Ik vraag me af waardoor het nu wat beter gaat.. Misschien omdat yindra nu wat verder in haar loopsheid is, of door de relaxcapsules.. Of beginnen de hormonen al wat minder te worden ???
Lizzy schreef: Of is het een combinatie van alles?Misschien ook wel, ik ben in ieder geval heel blij!! Lijkt me ook beter voor de genezing, dat ie een beetje tot zichzelf komt en ook een beetje gaat slapen.
Hoe dan ook : Ik ben blij voor je!!!
Evelyn schreef: Wandor komt eindelijk een beetje tot rust!Maakt toch niet uit waardoor
Wandor en yindra zijn wel bij elkaar, ik houd ze natuurlijk in de gaten, als ik weg ben, doe ik yindra in de bench, maar wandor wipt niet meer de hele tijd en gaat zelfs af en toe liggen slapenWel heel dicht bij yindra, maar hij laat haar wat meer met rust. Hij jankt en blaft ook niet meer de hele dag! Wat een rust
Ik vraag me af waardoor het nu wat beter gaat.. Misschien omdat yindra nu wat verder in haar loopsheid is, of door de relaxcapsules.. Of beginnen de hormonen al wat minder te worden ???
Nitus schreef: Maakt toch niet uit waardoorIk ben superblij!!, wees blij (dat ben je denk ik ook wel
). Ik hoop voor je dat deze verbetering zich doorzet. (ik was volgens mij allang gillend gek geworden
![]()
).