Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Evelyn schreef: Je bedoelt dus gewoon structuurpleister? Zeg dat dan!! ;D We hebben ook geen structuurpleister maar doodgewone latex van de gamma. Zou hij daar ook achter passen?? ;)
Welja! Je neemt een vork en je prakt hem er gewoon achter ;D
Lizzy schreef: Welja! Je neemt een vork en je prakt hem er gewoon achter ;D
Ik zal het proberen!

Hij heeft vannacht zijn broekje uitgefriemeld.. Ik schrok me rot vanochtend, ik dacht, zul je zien dat alle hechtingen er uit zijn, maar die heeft ie gelukkig laten zitten. Hij heeft denk ik last van zijn zak, die is rood geirriteerd omdat het haar weer begint te groeien. Hij laat me er gelukkig wel rustig zalf op doen, ik denk dat dat voor hem toch iets verlichting geeft... Misschien vond ie de onderbroek gewoon niet mooi, dat kan ook ;D
Door Eef+Stippels
sylvia schreef: ik bedoelde van zijn aankleding ;D
Ohhhh, ik dacht van zijn zielige lege zak! >:(

Hij ziet er echt niet uit! Hij heeft een mooncollar, een onderbroek, en een rode sjaal om zijn piemel, zodat ie niet snel yindra kan " nemen" (wilde ik gisteravond mijn sjaal omdoen, was tie al in gebruik, even niet aan gedacht ::)), want ieder in een andere ruimte houden lukt niet, wandor schreeuwt alles bij elkaar en dat kunnen we met de buren echt niet meer hebben. Daarnaast heeft ie af en toe zijn smoeltje om omdat ie alles bij elkaar bleert en omdat ie yindra anders zo verkracht ::) Nu kan yindra zich nog een beetje verdedigen. Het is echt net een clown!
Door Eef+Stippels
Lizzy schreef: Tjonge, hij maakt je het leven echt niet gemakkelijk he?!
Nee, yindra trouwens ook niet, ze heeft wandors mooncollar lekgebeten ::) Mijn man gaat proberen of ie hem nog kan plakken. Ik heb de da al gebeld dat ze de mooncollar bij op de rekening kan zetten :-\ Straks moet ie alsnog een kap :-\ Dat vind ik niks...

En toch hou ik van ze ;D
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op do 03 mar 2005, 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eef+Stippels
Wandor komt eindelijk een beetje tot rust! :D
Wandor en yindra zijn wel bij elkaar, ik houd ze natuurlijk in de gaten, als ik weg ben, doe ik yindra in de bench, maar wandor wipt niet meer de hele tijd en gaat zelfs af en toe liggen slapen :D Wel heel dicht bij yindra, maar hij laat haar wat meer met rust. Hij jankt en blaft ook niet meer de hele dag! Wat een rust :D
Ik vraag me af waardoor het nu wat beter gaat.. Misschien omdat yindra nu wat verder in haar loopsheid is, of door de relaxcapsules.. Of beginnen de hormonen al wat minder te worden ???
Door Lizzy
Evelyn schreef: Wandor komt eindelijk een beetje tot rust! :D
Wandor en yindra zijn wel bij elkaar, ik houd ze natuurlijk in de gaten, als ik weg ben, doe ik yindra in de bench, maar wandor wipt niet meer de hele tijd en gaat zelfs af en toe liggen slapen :D Wel heel dicht bij yindra, maar hij laat haar wat meer met rust. Hij jankt en blaft ook niet meer de hele dag! Wat een rust :D
Ik vraag me af waardoor het nu wat beter gaat.. Misschien omdat yindra nu wat verder in haar loopsheid is, of door de relaxcapsules.. Of beginnen de hormonen al wat minder te worden ???
Of is het een combinatie van alles?

Hoe dan ook : Ik ben blij voor je!!!
Door Eef+Stippels
Lizzy schreef: Of is het een combinatie van alles?

Hoe dan ook : Ik ben blij voor je!!!
Misschien ook wel, ik ben in ieder geval heel blij!! Lijkt me ook beter voor de genezing, dat ie een beetje tot zichzelf komt en ook een beetje gaat slapen.

We hebben de mooncollar geplakt met ducktape, dus die gaat nog wel even mee. Hoeft wandor ook geen kap!
Door Nitus
Evelyn schreef: Wandor komt eindelijk een beetje tot rust! :D
Maakt toch niet uit waardoor ;), wees blij (dat ben je denk ik ook wel ;)). Ik hoop voor je dat deze verbetering zich doorzet. (ik was volgens mij allang gillend gek geworden :o ;D).
Door Eef+Stippels
Nitus schreef: Maakt toch niet uit waardoor ;), wees blij (dat ben je denk ik ook wel ;)). Ik hoop voor je dat deze verbetering zich doorzet. (ik was volgens mij allang gillend gek geworden :o ;D).
Ik ben superblij!! ;D Ik was ook al bijna knettergek. Ik had vakantie en overwoog om weer aan het werk te gaan, dat zegt toch wel genoeg ;) ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door