Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Handig, zo'n Koekje-alert die even belt dat het nu wat droger is buiten*ping*kon ik mooi ff de guppen droog uitlaten.
koekje schreef: Ja, lekker door Gijsje gewassen. En ik kreeg een stukje Joep op schoot, helemaal lief.Poot van Gijs op schoot ging net he? En neus van Gijs op schoot ging ook een beetje.
Gijs wilde ook heel graag op schoot, want hij blijft me leuk vinden. maar Gijs op schoot is een beetje teveel hond.
koekje schreef: Ik denk dat ik nu even een beetje een hondenmens ben. Sien kwam net op schoot en beet me purrend in mn kinHad je toch Gijs mee moeten nemen, dan had Sien je vast en zeker niet al purrend in je kin gebeten
Dat doen honden niet!
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooitHier ook eentje die alleen plofkippen blieft.![]()
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooitWat een ondankbare hondjes zeg.![]()
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooitDe eigen haantjes?![]()
Martine-Tom schreef: De eigen haantjes?Zoals ik het bekijk, willen ze ze niet eens slopen, maar zijn ze gefopt omdat ze nu gestript in de bak lagen
Logisch toch, als ze in leven zijn mogen ze ze ook niet slopen dus denken ze gewoon dat dat nu ook niet mag....brave hondjes dus![]()