Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
eelke schreef: Handig, zo'n Koekje-alert die even belt dat het nu wat droger is buiten  :biggrin2: kon ik mooi ff de guppen droog uitlaten.
*ping*

Goh zelfs mijn app pikte deze op!

Ik ga ook gelijk ff lopen  :biggrin2:
Door Naomi B
hahahahhah, ik moet zo lachen om jullie Eelke en Koekje. Nou, hoop dat jullie een gezellige middag hebben.

Tnx iedereen die met Ramon meeleeft. Ik vind het ook best spannend. Het is bij een Rabobank maar dan met conferentiezalen enzo. Facilitair werk. Hij heeft er echt zin in!

Het is saai op mijn werk. Er zijn er veel op vakantie en het is maar stilletjes. Ik zit iedere keer te gapen. Foei toch! Hup weer in een lastig Anw of AIO dossier. Gauw maar weer verder.  ::)
Door eelke
De honden waren met het uitlaten droog gebleven, Koekje tijdens het fietsen ook, maar eenmaal binnen niet meer  ::) en nee, natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk ligt dat niet aan puppybeerGijs :smitten:

Voor de nieuwsgierigen, het is geen worstenbroodje geworden, maar een koffie koek. Was lekker!

Oh, en ze heeft niet ingelogd op mijn laptop. Beetje jammer  :-\
Door koekje
Ja, lekker door Gijsje gewassen. En ik kreeg een stukje Joep op schoot, helemaal lief.
Gijs wilde ook heel graag op schoot, want hij blijft me leuk vinden. maar Gijs op schoot is een beetje teveel hond.
Door eelke
koekje schreef: Ja, lekker door Gijsje gewassen. En ik kreeg een stukje Joep op schoot, helemaal lief.
Gijs wilde ook heel graag op schoot, want hij blijft me leuk vinden. maar Gijs op schoot is een beetje teveel hond.
Poot van Gijs op schoot ging net he? En neus van Gijs op schoot ging ook een beetje.

Ik denk toch dat ze denken 'dat kattenmens, laten we op haar gaan zitten dan wordt ze vanzelf een hondenmens'.  ::)
Door eelke
koekje schreef: Ik denk dat ik nu even een beetje een hondenmens ben. Sien kwam net op schoot en beet me purrend in mn kin  >:(
Dat doen honden niet!
Had je toch Gijs mee moeten nemen, dan had Sien je vast en zeker niet al purrend in je kin gebeten  :biggrin2:
Door koekje
Nee, dan had ik vast een laag stront tegen de muur omhoog gehad. De eerste keer dat ze de logeerhond zagen, lag er al een straal pis van de trap omhoog naar de badkamer  :P
Door Angelique
Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooit  >:(
Door hannabelgje
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooit  >:(
Hier ook eentje die alleen plofkippen blieft.
Angelique schreef: Stomme beesten...geef je ze een keer een echte eerlijke kip te vreten...1/3 dacht...gewoon opvreten, 1/3 dacht...vreet dat zelf maar op en de andere 1/3 heeft het teruggetuft. In het kader van...doen ze anders nooit  >:(
Wat een ondankbare hondjes zeg. >:(
Door Martine-Tom
De eigen haantjes?
Logisch toch, als ze in leven zijn mogen ze ze ook niet slopen dus denken ze gewoon dat dat nu ook niet mag....brave hondjes dus  :P
Door Angelique
Martine-Tom schreef: De eigen haantjes?
Logisch toch, als ze in leven zijn mogen ze ze ook niet slopen dus denken ze gewoon dat dat nu ook niet mag....brave hondjes dus  :P
Zoals ik het bekijk, willen ze ze niet eens slopen, maar zijn ze gefopt omdat ze nu gestript in de bak lagen  :biggrin2:

Echt, er zijn stukken vlees door 4 bekken gegaan en unaniem was het blllll. Is toch belachelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door