Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
Jantina schreef: Joh, als er maar iets helpt!!! Hup naar binnen die matten  :P

Hier ook alles rustig. Hij zit daar nog prima! Nu we echt kunnen aftellen lijkt er wel een last van m'n schouders te zijn hoor. Volgende week ben ik al lang en breed mama, zo onwerkelijk! Ik word alleen gruwelijk nerveus van de mensen om me heen, hoe goed bedoelt ook. Word nu al gebeld wanneer ze dan langs mogen komen enz. Mijn moeder wil in het ziekenhuis gaan zitten wachten terwijl ze 5 min er vandaan komen, dat soort ongein. Word al nerveus als ik er aan denk! Mensen lief, laat het kindje eerst gezond ter wereld komen en als ik het dan ook nog enigszins overleef horen jullie het vanzelf.
Maar t zal er allemaal wel bij horen...
troost je, ik krijg dagelijks verschillende pb's - mails - sms'en - fb - berichten met de vraag of ik nog niet bevallen ben, goed bedoelde tips enz.
Helaas voor hen komt dat mijn humeur niet ten goede en ben ik dat dus grondig beu.
Van sommige snap ik trouwens niet waarom ze er zo achter zagen.... Tis hen toch te veel om op bezoek te komen (ik woon te ver  ::)).

Deze na middag was ik echt op. En het licht ging uit...
Ik weet nog dat ik een opname had opgezet op de digibox, maar ik heb ze dus niet uitgekeken.
Fanne heeft tijdens mijn slaapmomentje nog enkele mensen afgescheept die me wilde vragen hoe het ging enz.
Ben dan een uurtje wakker geweest, maar voor ik het goed en wel besefte was ik al weer in slaap gesukkeld.
Ik hoop op een rustige nacht nu (tenzij het in gang schiet natuurlijk).
Morgen eindelijk om 16u terug naar de gyne. En ik hoop ergens dat hij zegt dat ik niet meer naar huis moet.
Ik heb het echt zo hard gehad.
Door Kim_S
orinake schreef: troost je, ik krijg dagelijks verschillende pb's - mails - sms'en - fb - berichten met de vraag of ik nog niet bevallen ben, goed bedoelde tips enz.
Helaas voor hen komt dat mijn humeur niet ten goede en ben ik dat dus grondig beu.
Van sommige snap ik trouwens niet waarom ze er zo achter zagen.... Tis hen toch te veel om op bezoek te komen (ik woon te ver  ::)).

Deze na middag was ik echt op. En het licht ging uit...
Ik weet nog dat ik een opname had opgezet op de digibox, maar ik heb ze dus niet uitgekeken.
Fanne heeft tijdens mijn slaapmomentje nog enkele mensen afgescheept die me wilde vragen hoe het ging enz.
Ben dan een uurtje wakker geweest, maar voor ik het goed en wel besefte was ik al weer in slaap gesukkeld.
Ik hoop op een rustige nacht nu (tenzij het in gang schiet natuurlijk).
Morgen eindelijk om 16u terug naar de gyne. En ik hoop ergens dat hij zegt dat ik niet meer naar huis moet.
Ik heb het echt zo hard gehad.
Ik hoop van harte voor je dat je het snel achter de rug hebt Tamara!
Ze zullen toch wel wat gaan doen als je morgen vertelt dat het echt echt echt niet meer gaat? Uitgeput aan de bevalling beginnen lijkt me toch niet de bedoeling... Zouden ze je echt weer wegsturen als je het helemaal niet meer trekt en je bent al over de 40 weken? Lijkt me niet slim van ze als ze dat doen.
Voor nu een dikke knuffel! (Hoewel ik hoop dat je lekker slaapt nu  ;))
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Jantina schreef: Joh, als er maar iets helpt!!! Hup naar binnen die matten  :P

Hier ook alles rustig. Hij zit daar nog prima! Nu we echt kunnen aftellen lijkt er wel een last van m'n schouders te zijn hoor. Volgende week ben ik al lang en breed mama, zo onwerkelijk! Ik word alleen gruwelijk nerveus van de mensen om me heen, hoe goed bedoelt ook. Word nu al gebeld wanneer ze dan langs mogen komen enz. Mijn moeder wil in het ziekenhuis gaan zitten wachten terwijl ze 5 min er vandaan komen, dat soort ongein. Word al nerveus als ik er aan denk! Mensen lief, laat het kindje eerst gezond ter wereld komen en als ik het dan ook nog enigszins overleef horen jullie het vanzelf.
Maar t zal er allemaal wel bij horen...
Haha herkenbaar!

Mijn vliezen waren gebroken (3 dagen voor de geplande keizersnee) dus vriendlief belt mijn moeder op om te zeggen dat de vliezen gebroken waren. Nadrukkelijk gezegd dat ze niet naar het ZH hoefde te komen want zo ver was het nog lang niet.
Een half uur later komt mijn zus, in paardrijkleding + de bijbehorende geur, de kamer binnen gelopen. ::) Een half uur tot uur daarna belde mijn moeder naar mijn zus met de vraag waar ze bleef, want zij zat thuis op de bank met haar jas aan te wachten tot mijn zus haar kwam ophalen....(zus was van het paard gesprongen, paard door iemand anders laten verzorgen en zo in 1 ruk door naar het ZH terwijl ze daarbij ongeveer langs het huis van mijn ouders rijd, het scheelde misschien 100meter)
Zus naar huis gestuurd en moeders pas weer gebeld toen ik naar de OK werd gebracht.
Toen ik op de couveuse-afdeling kwam zat mijn moeder en stond mijn zus al  vanaf de gang naar de kinderen te kijken. Zij hadden MIJN kinderen nog langer gezien dan ikzelf. ::) :D

Als ik jou was, zou ik nog geen tijdstip doorgeven. Ik zou gewoon zeggen: wanneer het kindje is geboren en wij het met jullie willen delen, dan horen jullie het vanzelf wel. Dan horen jullie waarschijnlijk ook wanneer jullie welkom zijn.
Vergeet niet, dat je dit maar 1x meemaakt, je kunt het niet overdoen. Dus doe het zoals JULLIE het willen en niet zoals anderen het graag willen ;)
Door Jantina
Het wordt voor mn ouders eerste kleinkind, voor haar ouders eerste achterkleinkind en voor de bijbehorende familie dus ook allemaal de eerste keer dat er weer n kleintje komt. Maar inderdaad, ik wil niet dat zij m eerder komen vasthouden dan ikzelf ofzo. En ik heb ook gevraagd of ze in ons huis willen zijn ivm de honden, maar dat heeft ze allemaal al opgelost! Ach ik kan t niet kwalijk nemen en ze doet nu ook zo vreselijk veel voor me dat ik t ook allemaal wel gun maar we gaan pas bellen als we daar zelf aan toe zijn denk ik ;-)
Door Ike
Sonja: het wordt wel warmer maar niet meer heet hoor!  ;)

Tamara: ik hoop ook voor je  dat de bevalling  snel begint, sterkte nog even  :-*

Jantina: moeilijk hoor maar inderdaad pas bellen als jij dat wil  ;)

Sterkte allemaal maar weer met de laatste loodjes!  :-*
Door Sonja
Ike schreef: Sonja: het wordt wel warmer maar niet meer heet hoor!  ;)
Jaaah, de voorspelling is veranderd!  :circle: Vanochtend gaf buienradar nog 30 graden op voor het weekend, maar nu geven ze maar ca. 20 graden op. Dat klinkt stukken beter!
Door Ike
*Marga* schreef: MMMM morgen volle maan :D :D :D :D :D
:biggrin2: :biggrin2:

Nog even en dan zien de Barfplaats smurfjes  het daglicht  :D
Sonja schreef: Jaaah, de voorspelling is veranderd!  :circle: Vanochtend gaf buienradar nog 30 graden op voor het weekend, maar nu geven ze maar ca. 20 graden op. Dat klinkt stukken beter!
Had ik al gezien ja, stukke beter  :-*
Door Jantina
Wenche heeft een prachtige dochter gekregen! En de rest is stierlijk eigenwijs, nu al! Haha!

Ps. Ik zet mn hoop ook nog op die volle maan van morgen, maar het zal hier wel volgens de strikte planning gaan verlopen denk ik...
Door wenche
Jantina schreef: Wenche heeft een prachtige dochter gekregen! En de rest is stierlijk eigenwijs, nu al! Haha!

Ps. Ik zet mn hoop ook nog op die volle maan van morgen, maar het zal hier wel volgens de strikte planning gaan verlopen denk ik...
De van mij was ook eigenwijs hoor... Die besloot ook een week langer te blijven zitten...

S6 allemaal met de laatste lootjes :) en mazzel voor jullie dat de temp niet boven de 25 graden lijkt te komen de komende tijd ;)
Is een stuk aangenamer bevallen dan met 29 graden op de teller ;)
Door Karin05
Ivonne schreef: Wordt hier ook vanaf de eerste week gebruikt maar helaas.... Blijf het wel gebruiken want denk wel dat het goed is maar het hielp niet tegen de buikpijn. Het lijkt er nu op dat ze er bijna overheen gegroeid is.
Hoeveel gebruik je dan als ik vragen mag. Ik gaf het zo'n 3 a 4 keer per dag kan ook geen kwaad omdat het hom. middel is.
Door orinake
40w5d en still counting!!!!
Gisteren een hele avond harde buiken gehad, maar echter zonder regelmaat deze keer.
Vannacht tot half 4!!!! wakker gelegen van harde buiken om dan als een blok in slaap te vallen voor 1.5u.
Ik mag blij zijn dat ik geen 50cent moet betalen voor elk wc bezoek want dan zou ik ondertussen blut zijn.
Mijn voorbije nachten volgen zo'n beetje het ritme: lang wakker liggen en x aantal keren naar de wc lopen, om dan als een blok in slaap te vallen voor 1 - 1.5u, weer naar de wc, 15min wakker liggen, slapen voor 1 - 1.5u, weer naar de wc enz
Vandaag rommelt het ook weer wat in men buik, regelmatig en harde buik, een drukkend gevoel, en (sorry) er is weer slijmverlies (ondanks dat ik men lijmprop al veel eerder kwijt was - althans dat dachten we toch). Dus vandaag even opvolgen, en hopen dat ik straks niets meer kan posten zeker ;)
Door Kim_S
orinake schreef: 40w5d en still counting!!!!
Gisteren een hele avond harde buiken gehad, maar echter zonder regelmaat deze keer.
Vannacht tot half 4!!!! wakker gelegen van harde buiken om dan als een blok in slaap te vallen voor 1.5u.
Ik mag blij zijn dat ik geen 50cent moet betalen voor elk wc bezoek want dan zou ik ondertussen blut zijn.
Mijn voorbije nachten volgen zo'n beetje het ritme: lang wakker liggen en x aantal keren naar de wc lopen, om dan als een blok in slaap te vallen voor 1 - 1.5u, weer naar de wc, 15min wakker liggen, slapen voor 1 - 1.5u, weer naar de wc enz
Vandaag rommelt het ook weer wat in men buik, regelmatig en harde buik, een drukkend gevoel, en (sorry) er is weer slijmverlies (ondanks dat ik men lijmprop al veel eerder kwijt was - althans dat dachten we toch). Dus vandaag even opvolgen, en hopen dat ik straks niets meer kan posten zeker ;)
Ik hoop met je mee!!!  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door