Snelle update , het is best druk met de patient , een bejaarde hond, en de andere dame , plus werk buitenshuis
Maar ik ben vanaf nu vrij tot 18 Sept
De dame begint steeds meer babbels te krijgen , zeker op de momenten waarop de andere twee hun ""echte eten "" krijgen
Hevig protest vanuit de benche .... dat wil ik ooook , ik hoor het wel hoor
Alles doet het nog goed , piesen , eenmaal per dag poep , blafwekker , staart die vaak kwispelt
Ze krijgt nu afwisselend de ene dag mager , de andere dag wat vetter .... eend , lam ( kvv ) met nog steeds 50 gram spiervlees erbij
Dit gaat prima . Als ik echt tijd heb om plitie te zijn dan mag ze op haar bed liggen , zoniet in het gevang
De oude tang vind bv de hechtingen ook wel boeiend
Gisteren heeft ze voor het eerst buiten een stukje gelopen , zeer kort aan de lijn . ( Dat mag , mits ze dat kan , 3 a 4 x dgs )
Verder nog niet tot de eerste controle , die Vrij 16 Aug is
Voor nu , een week na de ingreep is het belasten goed te noemen . Ze zakt er niet meer doorheen en gebruikt haar pootje ook
Maar wel als ze kort aan de lijn is , anders zoekt ze de voor haar meest gemakkelijke manier .... op drie poten ga je sneller
Verder slaapt de dame nog veel , en dat moet ze ook . Wond ziet er hardstikke goed uit , irritatie is verdwenen
Geen zwelling etc meer te zien .