Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...
Oh dat is zo klote...
Door Mowgli
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...
Da's balen... Ik ken dat gevoel....
Toen ik nog met mijn ex in NL samenwoonde, is het een paar keer gebeurd dat we onze statiegeldflessen moesten inleveren om boodschappen te kunnen doen...
Door pallas
kira schreef: Geslapen en bedolven onder kleffe berenpootjes en lebbertjes. Tante blinkt uit in liefde geven. Gewandeld en grote beer zwaar mishandeld. Het is hier op de camping twee minuten lopen naar het bos en grote beer gaat gewoon bij de auto staan. Heb haar een half uur door het bos getrokken en toen was mijn lol er ook wel af. Net op natte kussens gaan zitten dus zit nu onder een kleedje te wachten tot mijn broek weer droog is. Duimen dat de zon even blijft schijnen.
helemaal het camping gevoel :biggrin2:
Door koekje
Afwasser ingeladen en aangezet, was afgehaald en gevouwen en in de kasten gedaan, 2e was gesorteerd en aangezet, meneer naar de Sligro en om grit gestuurd. Huisvrouw!
Door Fido
Oeps en nog maar halvewege de maand  :-\
Door Buran en Co
Zo'n goede administrateur dat ik voor anderen ben, zo slordig was ik met mijn eigen administratie en papieren. Dus ik gebruik mijn 'vakantie' om daar maar weer eens orde in te scheppen. Wel altijd leuk om te zien dat uiteindelijk alles er echt nog wel is  :)

Verder verheug ik me op de komende week maar zal ik ook blij zijn wanneer die achter de rug is. Ze komen op mijn verjaardag dinsdag openslaande deuren naar de tuin maken, en woensdag komen ze de siergrindvloer professioneel reinigen. Dan krijgt Ron vrijdag de sleutel van zijn nieuwe woning en hoop ik dat we met voorrang de inhoud van de schuur grotendeels daarheen kunnen krijgen zodat mijn archiefkasten de plek in kunnen nemen van een giga stelling met zijn gereedschap en zooi  :-X 1 staat er nu nog in mijn woonkamer en de andere onder de overkapping in de tuin, geen gezicht.

Wellicht dat het er dan in het weekend, wanneer wat mensen komen voor mijn verjaardag, aardig uit ziet. Helaas komt de nieuwe bank van de Ikea net te laat  :'(
Door -Saskia-
*Dorothea* schreef: hier ook druk aan de schoonmaak, hijg en puf.
Zaterdag-schoonmaakdag. Was 3 zit erin, gezogen, gedweild, Wodka's bank (Wódka's bank, zei ik dat écht?!?!  ::)) schoongezogen, geborsteld, en schoon bedje erop. Badkamer schoongemaakt. Eigenlijk moet het toilet nog, maar die is voor morgen. Doei.
Door EliScooby
Buro in delen naar boven gesjouwd, alleen >:( Ene buurman iets teveel spulletjes gerookt, andere deed niet open. Werkschuw tuig! Nu ben ik warm. Moet bij een laminaatbeschermer eigenlijk de gladde of de ruwe kant boven? (Zo'n grote plastic plaat)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door