Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...Nou hou
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...Oh dat is zo klote...
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...Da's balen... Ik ken dat gevoel....
kira schreef: Geslapen en bedolven onder kleffe berenpootjes en lebbertjes. Tante blinkt uit in liefde geven. Gewandeld en grote beer zwaar mishandeld. Het is hier op de camping twee minuten lopen naar het bos en grote beer gaat gewoon bij de auto staan. Heb haar een half uur door het bos getrokken en toen was mijn lol er ook wel af. Net op natte kussens gaan zitten dus zit nu onder een kleedje te wachten tot mijn broek weer droog is. Duimen dat de zon even blijft schijnen.helemaal het camping gevoel
*Dorothea* schreef: Nou ik voelde me vandaag weer helemaal student toen ik boodschappen ging doen met maar 10 euro te besteden...Oeps en nog maar halvewege de maand
Fido schreef: Oeps en nog maar halvewege de maandnee, ik krijg de 20e m'n loon. Da's al bijna gelukkig.![]()
*Dorothea* schreef: hier ook druk aan de schoonmaak, hijg en puf.Zaterdag-schoonmaakdag. Was 3 zit erin, gezogen, gedweild, Wodka's bank (Wódka's bank, zei ik dat écht?!?!