Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door doranto
PLientje schreef: Ik kan wel wat opslaan in mijn vriezer, heb op dit moment 3 lege laden. Maar als ik het goed begrijp gaat het niet door?
Ohw, dat zou fijn zijn! Maar 20 kilo verpakkingen kipkarkas, neemt best wel wat ruimte in hoor...Weet je zeker dat je daarvoor genoeg ruimte hebt? Anders bestel ik desnoods wel wat minder. Beter wat minder dan niets ;)
Voor zover ik had begrepen zou de vakantie tot 4 aug. duren? Het kan dus waarschijnlijk wel doorgaan, maar wordt dan 'n weekje later? Afhankelijk van wanneer @adjanityson de bestelling nu wil plaatsen....
Door adjanityson
Ja ik wil er nog graag bestellen

Ik weet alleen niet nu ze met vakantie zijn, wanneer de bestelling die bijvoorbeeld vóór zondag 22:00 gedaan wordt nu geleverd gaat worden. Ik ga uit van 9 augustus (vrijdag)
Door doranto
adjanityson schreef: Ja ik wil er nog graag bestellen

Ik weet alleen niet nu ze met vakantie zijn, wanneer de bestelling die bijvoorbeeld vóór zondag 22:00 gedaan wordt nu geleverd gaat worden. Ik ga uit van 9 augustus (vrijdag)
Ik denk dat ik dan voorbij laat gaan. Ik heb inmiddels iemand gevonden met wie ik 3 weken later mee kan bestellen en waarbij ik het dichterbij af kan halen. Ik hoef dan ook niemand lastig te vallen die het dan eerst voor mij wil bewaren. Dat is denk ik makkelijker voor iedereen. @PLientje in ieder geval bedankt voor het aanbod, dat je het eventueel wilde laten logeren!
Door Nikki165
HOi
ik heb besloten om over te gaan op barf
zijn er nog tips waar ik kan bestellen of met iemand mee kan bestellen.
Ik woon in Dongen.
Mijn kip haal ik altijd op de vrijdagmarkt in tilburg op het wagnerplein.
Dus daar is ze al helemaal aangewend.
Nu alleen nog ander vlees
Door Nikki165
ja  en dat allemaal in dongen hè
Ik heb al een hele tijd kvv gegeven, maar mijn hond wil het niet altijd meer.
Dus nu besloten om barf te gaan doen.
Ik ben druk bezig om andere baasjes ook over te halen maar die houden meer van de brok(makkelijk)
Maar voor mij nu de barf ik ben druk bezig om te kijken waar ik het allemaal kan halen heb je nog tips voor mij
En dan maar afwachten hoe ze het er op doet
groetjes
Christel
Door Kim en Casper
Ik geef nu barf en denk dat ik terug ga naar KVV. Casper is de laatste tijd behoorlijk afgevallen terwijl hij meer voeding krijgt en meer vettere diersoorten. Hij heeft de ene dag een grotere maaltijd dan een andere dag. Afhankelijk van zijn voer krijgt hij IND ochtend meer dan in de vond. Ik ga nl echt geen zalmkop of runderstrot in stukken hakken... Vind t tevens erg! Veel werk.

Dus ik denk erover om te gaan overstappen op best4dogs.
Dus als iemand  interesse heeft in best4dogs begin oktober hoor ik t graag!
Door MJoze
Kim en Casper schreef: Dus als iemand interesse heeft in best4dogs begin oktober hoor ik t graag!
Ik heb zeker interesse en heb al wat via Degomeat besteld om het uit te proberen.
Helaas is Dongen-Oss wel een heel eind.

Groetjes, MJ
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door