Moderator: Charlie Angel
PLientje schreef: Ik kan wel wat opslaan in mijn vriezer, heb op dit moment 3 lege laden. Maar als ik het goed begrijp gaat het niet door?Ohw, dat zou fijn zijn! Maar 20 kilo verpakkingen kipkarkas, neemt best wel wat ruimte in hoor...Weet je zeker dat je daarvoor genoeg ruimte hebt? Anders bestel ik desnoods wel wat minder. Beter wat minder dan niets
adjanityson schreef: Ja ik wil er nog graag bestellenIk denk dat ik dan voorbij laat gaan. Ik heb inmiddels iemand gevonden met wie ik 3 weken later mee kan bestellen en waarbij ik het dichterbij af kan halen. Ik hoef dan ook niemand lastig te vallen die het dan eerst voor mij wil bewaren. Dat is denk ik makkelijker voor iedereen. @PLientje in ieder geval bedankt voor het aanbod, dat je het eventueel wilde laten logeren!
Ik weet alleen niet nu ze met vakantie zijn, wanneer de bestelling die bijvoorbeeld vóór zondag 22:00 gedaan wordt nu geleverd gaat worden. Ik ga uit van 9 augustus (vrijdag)
Kim en Casper schreef: Dus als iemand interesse heeft in best4dogs begin oktober hoor ik t graag!Ik heb zeker interesse en heb al wat via Degomeat besteld om het uit te proberen.