Nynke schreef:
OT: Redelijk goed geslapen en nu zo een rondje rijden
Van een meisje die erg aan mij gehecht is kreeg ik gistermiddag een dikke knuffel, omdat ze 1,5 week op vakantie gaat 
Verder zoek ik iemand die, geheel toevallig, zondag 29 september naar de Swan Market in Rotterdam in het Museumpark gaat 8)
Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt! En een dikke knuffel is nooit weg!!
Vanmorgen gehoord dat er mensen een bekeuring voor loslopende honden gehad hebben op het kleine stukje tussen de parkeerplaats en het hek van het bos waar het bordje 'vanaf hier mag de hond los'. Dus ik wil net het hek door terug naar de auto, zie ik een auto van Natuurmonumenten aankomen. Dus ik snel de 2 grote aan de riem en Oy op de arm. Maar ik dacht: ik vraag het wel. Die man was compleet verbolgen en bevestigde mijn gevoel dat dat vast de ambtenaar van de gemeente geweest moet zijn. Die is hier erg geniepig en hij scheen zich ook te verstoppen achter een schuurtje om mensen te betrappen. Formeel staat hij waarschijnlijk wel in zijn recht, op dat pad tot het hek is het al wel terrein van Natuurmonumenten en bij het begin van dat pad staat het standaard bord waarop staat dat de honden aan de lijn moeten. En een ambtenaar deelt namens het rijk bekeuringen uit, mag dus ook op terrein van anderen. Maar de boswachter zou er werk van maken (loopt daar ook zelf met zijn honden gewoon los vanaf de auto), ik hoop dat ze het losloopbordje een stukje gaan verplaatsen. Te flauw voor woorden!!!
Nu dagje werken en dan een weekje vrij. Nou ja, van mijn baas voor 12 uurtjes dan. Voor mezelf zal ik vast nog het een en ander doen gok ik zo