Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door connie63
[quote="Mien 3-tal"]
Ik gok 2,5" sata. En als je het kunt betalen ssd, dan weet je niet wat je overkomt :biggrin2:

Edit: Samsung 830/840, veel g**ler krijg je het niet :biggrin2:
[/quote

Nou na 2 keer de computer niet meer op te kunnen starten met 2 verschillende ssd schijven hebben we ons geld maar terug gevraagt
wij vinden die dingen geen succes hier
Door EliScooby
connie63 schreef:

Nou na 2 keer de computer niet meer op te kunnen starten met 2 verschillende ssd schijven hebben we ons geld maar terug gevraagt
wij vinden die dingen geen succes hier
Ik heb er een stuk of 15-20 geplaatst en nog geen een die het niet deed. Wel een keer dat het even een sinecure was om Windows 7 zover te krijgen dat hij op de juiste schijf de opstart bestanden zet, maar dat speelt vooral als je een ssd bij een andere schijf plaatst waar al Windows opstaat. Dit zal in Theo's geval niet spelen.

@Theo: kijk even op http://tweakers.net/pricewatch waar ze het goedkoopst zijn, kan je zomaar heel wat euro's schelen.
Door kira
Veel gedaan, op tijd vlees gehaald. Een lieve meneer uit het Noorden heeft hetgeen nu te was weer opgehaald en gelijk even beertjes geknuffeld en een heel lief dootje van hem en zijn vrouw voor Daf en mij langs gebracht dat inmiddels zijn plek rond mijn enkel heeft gevonden en bij dat toch rond een pols. Daarna heerlijk gewandeld met lieve beertjes. Foppe mocht rennen. Grote beer is in zomertenue gebracht door de trimster. Normaal brengt mijn moeder haar, dan is ze in showtenue, ik denk dat vaders heeft gezegd doe maar lekker kort ze gaat op vakantie. Het staat haar wel, maar wat langer had wel gemogen. Scheelt wel veel zand en rommel de komende tijd in huis.
Door Buran en Co
-Annemarie- schreef:
Ben uit m'n stekker gegaan toen de baas er eenmaal bij was. Wel beleefd hoor, maar ik kan heel goed boos zijn en toch netjes blijven.  :-X 
Ow knap, wou dat ik dat kon!

Had me verheugd op paar afleveringen 'The Killing' maar nee..... voetbal  >:( >:(

Nog paar weekjes, dan ben ik ervan af  :biggrin2: :biggrin2:

Wat is het al weer vroeg donker  :'(
Buran en Co schreef: Ow knap, wou dat ik dat kon!

Had me verheugd op paar afleveringen 'The Killing' maar nee..... voetbal  >:( >:(

Hier ook voetbal. >:(
Door Pluto
Bernie schreef: Hier ook voetbal. >:(
Ronald schreef: Hier niet!  :D
Vanavond 1e training seizoen 2013 / 2014!!!!!!
Lekker draven op de groene weide met een leren knikker aan de kicksen!
Zin an!
Daarna even testen of het meubilair van de kantine nog niet versleten is......

Gelukkig morgen snipperdagje!
:biggrin2:
:beerchug:
:drink:
Door Nynke
Buran en Co schreef: Had me verheugd op paar afleveringen 'The Killing' maar nee..... voetbal  >:( >:(

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:              :-* :-* :-* :-* :-* :-*

OT: Redelijk goed geslapen en nu zo een rondje rijden :) Van een meisje die erg aan mij gehecht is kreeg ik gistermiddag een dikke knuffel, omdat ze 1,5 week op vakantie gaat :)

Verder zoek ik iemand die, geheel toevallig, zondag 29 september naar de Swan Market in Rotterdam in het Museumpark gaat  8)
Door TMG1961
Harde schijf is echt aan het overlijden. Ik kan 5 minuten wat doen op PC en dan loopt ie bast
behalve kopieren/knippen en plakken als ik dat doe loopt ie gelijk vast :(

Ga dus sparen voor een nieuwe HD
Door Buran en Co
Nynke schreef:

OT: Redelijk goed geslapen en nu zo een rondje rijden :) Van een meisje die erg aan mij gehecht is kreeg ik gistermiddag een dikke knuffel, omdat ze 1,5 week op vakantie gaat :)

Verder zoek ik iemand die, geheel toevallig, zondag 29 september naar de Swan Market in Rotterdam in het Museumpark gaat  8)
Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt! En een dikke knuffel is nooit weg!!

Vanmorgen gehoord dat er mensen een bekeuring voor loslopende honden gehad hebben op het kleine stukje tussen de parkeerplaats en het hek van het bos waar het bordje 'vanaf hier mag de hond los'. Dus ik wil net het hek door terug naar de auto, zie ik een auto van Natuurmonumenten aankomen. Dus ik snel de 2 grote aan de riem en Oy op de arm. Maar ik dacht: ik vraag het wel. Die man was compleet verbolgen en bevestigde mijn gevoel dat dat vast de ambtenaar van de gemeente geweest moet zijn. Die is hier erg geniepig en hij scheen zich ook te verstoppen achter een schuurtje om mensen te betrappen. Formeel staat hij waarschijnlijk wel in zijn recht, op dat pad tot het hek is het al wel terrein van Natuurmonumenten en bij het begin van dat pad staat het standaard bord waarop staat dat de honden aan de lijn moeten. En een ambtenaar deelt namens het rijk bekeuringen uit, mag dus ook op terrein van anderen. Maar de boswachter zou er werk van maken (loopt daar ook zelf met zijn honden gewoon los vanaf de auto), ik hoop dat ze het losloopbordje een stukje gaan verplaatsen. Te flauw voor woorden!!!

Nu dagje werken en dan een weekje vrij. Nou ja, van mijn baas voor 12 uurtjes dan. Voor mezelf zal ik vast nog het een en ander doen gok ik zo  :-X
Door eelke
Buran en Co schreef: Fijn dat je redelijk goed geslapen hebt! En een dikke knuffel is nooit weg!!

Vanmorgen gehoord dat er mensen een bekeuring voor loslopende honden gehad hebben op het kleine stukje tussen de parkeerplaats en het hek van het bos waar het bordje 'vanaf hier mag de hond los'. Dus ik wil net het hek door terug naar de auto, zie ik een auto van Natuurmonumenten aankomen. Dus ik snel de 2 grote aan de riem en Oy op de arm. Maar ik dacht: ik vraag het wel. Die man was compleet verbolgen en bevestigde mijn gevoel dat dat vast de ambtenaar van de gemeente geweest moet zijn. Die is hier erg geniepig en hij scheen zich ook te verstoppen achter een schuurtje om mensen te betrappen. Formeel staat hij waarschijnlijk wel in zijn recht, op dat pad tot het hek is het al wel terrein van Natuurmonumenten en bij het begin van dat pad staat het standaard bord waarop staat dat de honden aan de lijn moeten. En een ambtenaar deelt namens het rijk bekeuringen uit, mag dus ook op terrein van anderen. Maar de boswachter zou er werk van maken (loopt daar ook zelf met zijn honden gewoon los vanaf de auto), ik hoop dat ze het losloopbordje een stukje gaan verplaatsen. Te flauw voor woorden!!!

Nu dagje werken en dan een weekje vrij. Nou ja, van mijn baas voor 12 uurtjes dan. Voor mezelf zal ik vast nog het een en ander doen gok ik zo  :-X
Whoehahaha, oh ik moet toch vreselijk lachen hoor. Ik krijg er toch een beetje een 'ik ben niet aangenomen op de politie opleiding dus ben ik maar boa geworden'- gevoel bij. Zo'n volwassen (in mijn hoofd ook nog iets te dikke) man achter een schuurtje :P
Inderdaad erg flauw! Niet leuk.

Ook echt de reden waarom ze hier niet los meer gaan. Ze rijden ook veeeeeel rond hier. En 90 euro per hond is wel erg duur.
Door Buran en Co
eelke schreef: Whoehahaha, oh ik moet toch vreselijk lachen hoor. Ik krijg er toch een beetje een 'ik ben niet aangenomen op de politie opleiding dus ben ik maar boa geworden'- gevoel bij. Zo'n volwassen (in mijn hoofd ook nog iets te dikke) man achter een schuurtje :P
Inderdaad erg flauw! Niet leuk.

Ook echt de reden waarom ze hier niet los meer gaan. Ze rijden ook veeeeeel rond hier. En 90 euro per hond is wel erg duur.

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Beeld klopt precies en analyse ook!! Maar het is geen € 90 per hond maar per overtreding, en de overtreding is hond(en) los laten lopen. Bevestigd door mijn politie vriendin/kennis. Dus soms dreigen ze wel met per hond opleggen maar dat mag niet!!

Hoop dat ze dat bordje snel gaan verplaatsen!! Neem speciaal de auto zodat ik niet met ze aan de lijn hoef te lopen, Faydor loopt dan alsof hij naar het slachthuis gevoerd wordt  :-X ;D
Door eelke
Buran en Co schreef:

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Beeld klopt precies en analyse ook!! Maar het is geen € 90 per hond maar per overtreding, en de overtreding is hond(en) los laten lopen. Bevestigd door mijn politie vriendin/kennis. Dus soms dreigen ze wel met per hond opleggen maar dat mag niet!!

Hoop dat ze dat bordje snel gaan verplaatsen!! Neem speciaal de auto zodat ik niet met ze aan de lijn hoef te lopen, Faydor loopt dan alsof hij naar het slachthuis gevoerd wordt  :-X ;D
Wow, wat een boa kennis heb ik  :biggrin2:
Is dat landelijk of verschilt dat gewoon per gemeente?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door