Mien 3-tal schreef: Dillemma: Hallo Jumbo, of Salamalaikum?Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je

OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mien 3-tal schreef: Dillemma: Hallo Jumbo, of Salamalaikum?Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je
Nynke schreef: Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met jeDat wist ik achteraf wel...![]()
Da's beter dan Hallo Jumbo, zeker als dat met een R'dams accent wordt uitgesproken
![]()
OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed![]()
![]()
Kim_S schreef: Lekker!nee, ik reageerde er op, hetzij met enige vertraging.
Ja, nou werkt ie weer, vannacht had ie een storing geloof ik![]()
eelke schreef: Vandaag maar even rustig aan, eind van de middag de laatste paar uurtjes van deze week werken. Het bevalt wel om weer te werken, al is het toch wel 'zwaar'. Kom op die dagen verder nog niet echt aan veel toe. Maar goed, dat hoeft ook niet, ben ook niet voor niks therapeutisch bezig.Je moet ergens beginnen hè? Ik begon na mijn operatie met 2x 1 uur per week.
Maar het blijft zo wennen, van hele dagen met je werk bezig zijn, naar niks, naar 11 uur per week werken. Voor mijn operatie maakte ik dagen van 11 uur![]()
Mien 3-tal schreef: Fijn dat het nog redelijk ging, Hanna, als je de test Nederlands net zo hebt ingevuld als je posting, vrees ik echter het ergsteBlij dat je je huis weer voor jezelf alleen hebt Michiel?
Om 9u opgestaan, wakker, "aan" en dus maar eens flink aan de arbeid gegaan. Paard verpakt, de rest is nog te bevroren, gestofzuigd, afgewassen, de was gevouwen, krabpaal helemaal gedaan, kattenbakken gedaan, slaapkamer deels terug verbouwd naar kantoor en dan vergeet ik vast nog wel wat. De gemiddelde huisvrouw zou er waarschijnlijk om lachen, ik ben er best trots op
Nu ben ik moe trouwens, dus misschien nog maar even gaan liggen voor ik aan het betaalde werk moet.