Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nynke
Mien 3-tal schreef: Dillemma: Hallo Jumbo, of Salamalaikum?
Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je  :) :)  Da's beter dan Hallo Jumbo, zeker als dat met een R'dams accent wordt uitgesproken  :crazy2:

OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed  :-\ :-\
Door EliScooby
Nynke schreef: Salaam Aleikum, dat betekent Vrede zij met je  :) :)  Da's beter dan Hallo Jumbo, zeker als dat met een R'dams accent wordt uitgesproken  :crazy2:

OT: Ben moe, slaap al een aantal nachten slecht tot zeer slecht. Ga zo maar naar bed  :-\ :-\
Dat wist ik achteraf wel... ::) Het is "daar zit wat in" geworden :biggrin2:
Door hannabelgje
Vandaag eens ouderwets vroeg op zodat ik zeker op tijd ben voor de info ochtend over de opleiding. Ik ben heel benieuwd. Eens kijken of ik Zoë mee naar buiten krijg. Die houdt niet van vroeg opstaan. ;D
Door eelke
Vandaag maar even rustig aan, eind van de middag de laatste paar uurtjes van deze week werken. Het bevalt wel om weer te werken, al is het toch wel 'zwaar'. Kom op die dagen verder nog niet echt aan veel toe. Maar goed, dat hoeft ook niet, ben ook niet voor niks therapeutisch bezig.
Maar het blijft zo wennen, van hele dagen met je werk bezig zijn, naar niks, naar 11 uur per week werken. Voor mijn operatie maakte ik dagen van 11 uur :P
Door Nynke
:bigarmhug: en  :-*  voor Eelke !!!

OT: Rustige werkochtend en thuis gekomen eerst wolfjes wakker gekust en daarna stuk in mijn Dick Francis boek gelezen met bak koffie erbij  :P  Nu even pastasalade maken voor de bbq van vanavond.
Door fem fatale
eelke schreef: Vandaag maar even rustig aan, eind van de middag de laatste paar uurtjes van deze week werken. Het bevalt wel om weer te werken, al is het toch wel 'zwaar'. Kom op die dagen verder nog niet echt aan veel toe. Maar goed, dat hoeft ook niet, ben ook niet voor niks therapeutisch bezig.
Maar het blijft zo wennen, van hele dagen met je werk bezig zijn, naar niks, naar 11 uur per week werken. Voor mijn operatie maakte ik dagen van 11 uur :P
Je moet ergens beginnen hè? Ik begon na mijn operatie met 2x 1 uur per week.
Door hannabelgje
Nou ik ben weer thuis. Eerst een uur uitleg gehad over de opleidingen, daarned een test nederlands gemaskt schriftelijk,  uitslag volgt nog, test engels via compu uitslag bizar hoog en test frans en die uitslag was verre van goed helaas. Volgende week dinsdag heb ik een persoonlijk gedprek en dan komt er nog een testweek. Poeh das nog heel wat voor je eraan mag beginnen zeg.
Door EliScooby
Fijn dat het nog redelijk ging, Hanna, als je de test Nederlands net zo hebt ingevuld als je posting, vrees ik echter het ergste :biggrin2:

Om 9u opgestaan, wakker, "aan" en dus maar eens flink aan de arbeid gegaan. Paard verpakt, de rest is nog te bevroren, gestofzuigd, afgewassen, de was gevouwen, krabpaal helemaal gedaan, kattenbakken gedaan, slaapkamer deels terug verbouwd naar kantoor en dan vergeet ik vast nog wel wat. De gemiddelde huisvrouw zou er waarschijnlijk om lachen, ik ben er best trots op :biggrin2:

Nu ben ik moe trouwens, dus misschien nog maar even gaan liggen voor ik aan het betaalde werk moet.
Door Kim_S
Mien 3-tal schreef: Fijn dat het nog redelijk ging, Hanna, als je de test Nederlands net zo hebt ingevuld als je posting, vrees ik echter het ergste :biggrin2:

Om 9u opgestaan, wakker, "aan" en dus maar eens flink aan de arbeid gegaan. Paard verpakt, de rest is nog te bevroren, gestofzuigd, afgewassen, de was gevouwen, krabpaal helemaal gedaan, kattenbakken gedaan, slaapkamer deels terug verbouwd naar kantoor en dan vergeet ik vast nog wel wat. De gemiddelde huisvrouw zou er waarschijnlijk om lachen, ik ben er best trots op :biggrin2:

Nu ben ik moe trouwens, dus misschien nog maar even gaan liggen voor ik aan het betaalde werk moet.
Blij dat je je huis weer voor jezelf alleen hebt Michiel?  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door