Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: volgende keer gewoon een lange haak meenemen?? 8)Zie je me al lopen?
Ronald schreef: Voordeel is dan wel dat linker- en rechterbeen weer gelijkaardig modderig zijn, Paulien...Niet!!!! Mijn rechterbeen was maar tot net boven mijn enkel vies!
OT: Bij CBS een aantal T-shirts besteld voor de heren in huis. Eentje met "Rock, Paper, Scissors, Lizzard, Spock", eentje met "Scientists do it... Periodically" met een afbeelding van het periodiek stelsel en eentje met "I'm not insane. My mother had me tested". Hmm... the family of nerds...
Bazinga!
Martine-Tom schreef: Nadat mijn vorige tapijt een paar maanden geleden is overleden zat ik wegens gebrek aan financiën zonder kleed...We hebben hier iets wat ruilwinkel heet, kan je fijn je eigen oude meuk ruilen tegen de meuk van anderenja leuk hè, heb laatst een mooi kleed gescoord bij de kringloop. Daar wordt een mens blij van.
En laat daar nou toevallig eens een heeeeel mooi vloerkleed bij zitten vandaag.
Dus meegesleept (letterlijk) en goed stofgezogen, met wasmiddel afgenomen en tegen vlooien ingespoten. Nu ligt ie te drogen in de zon en over een half uurtje kan ie naar binnen...ben er zo blij mee
![]()
*Dorothea* schreef: ja leuk hè, heb laatst een mooi kleed gescoord bij de kringloop. Daar wordt een mens blij van.ja heel blij zelfs, Tom vind het geweldig die ging gelijk snoetenpoetsen, Doki lag er op zijn rug op te slapen en Freud vind het nog een eng ding![]()
Pauline schreef: Niet!!!! Mijn rechterbeen was maar tot net boven mijn enkel vies!Jij bent toch niet zo groot...![]()
Dian schreef: brrrrrrrrrrrrrr, zo meteen om 9 uur naar de intake van het bariatrisch centrum.......... ben stik zenuwachtigIk zal voor je duimen!![]()
![]()
Ben niet eens zenuwachtig voor het hele traject, maar of ik het traject wel inkom![]()
![]()
![]()
eelke schreef: Zucht, ik ben verlieft geworden op een stel internet sandalen...Zij het loints? Daar heb je járen op gelopen. Nu lukt het me niet meer en "loop" ik op nog duurdere: mephisto's
Dat merk zit zo lekker aan mijn voeten, heb er al een andere versie van waar ik al drie zomers op loop. Maar ze zijn een beetje prijzig...vind het een mooiere versie dan die groffe stoffen wandel sandalen zeg maar.
Ooowh....!