Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Nynke schreef: volgende keer gewoon een lange haak meenemen??  8)
Zie je me al lopen?  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik hoop op een flinke hoeveelheid regen, zodat het waterpeil weer een beetje op peil komt.... Het is echt vreselijk....., op onze normale route ligt alles droog en dat redt Joep dus niet.
Door Ronald
Voordeel is dan wel dat linker- en rechterbeen weer gelijkaardig modderig zijn, Paulien...  ::)

OT: Bij CBS een aantal T-shirts besteld voor de heren in huis. Eentje met "Rock, Paper, Scissors, Lizzard, Spock", eentje met "Scientists do it... Periodically" met een afbeelding van het periodiek stelsel en eentje met "I'm not insane. My mother had me tested". Hmm... the family of nerds...

Bazinga!
Door Pauline
Ronald schreef: Voordeel is dan wel dat linker- en rechterbeen weer gelijkaardig modderig zijn, Paulien...  ::)

OT: Bij CBS een aantal T-shirts besteld voor de heren in huis. Eentje met "Rock, Paper, Scissors, Lizzard, Spock", eentje met "Scientists do it... Periodically" met een afbeelding van het periodiek stelsel en eentje met "I'm not insane. My mother had me tested". Hmm... the family of nerds...

Bazinga!
Niet!!!! Mijn rechterbeen was maar tot net boven mijn enkel vies! :P
Door *Dorothea*
Martine-Tom schreef: Nadat mijn vorige tapijt een paar maanden geleden is overleden zat ik wegens gebrek aan financiën zonder kleed...We hebben hier iets wat ruilwinkel heet, kan je fijn je eigen oude meuk ruilen tegen de meuk van anderen  :biggrin2:
En laat daar nou toevallig eens een heeeeel mooi vloerkleed bij zitten vandaag.
Dus meegesleept (letterlijk  :biggrin2:) en goed stofgezogen, met wasmiddel afgenomen en tegen vlooien ingespoten. Nu ligt ie te drogen in de zon en over een half uurtje kan ie naar binnen...ben er zo blij mee  :)
ja leuk hè, heb laatst een mooi kleed gescoord bij de kringloop. Daar wordt een mens blij van.  :)
Door Martine-Tom
*Dorothea* schreef: ja leuk hè, heb laatst een mooi kleed gescoord bij de kringloop. Daar wordt een mens blij van.  :)
ja heel blij zelfs, Tom vind het geweldig die ging gelijk snoetenpoetsen, Doki lag er op zijn rug op te slapen en Freud vind het nog een eng ding  ::)
Kwam er achter dat het een zuiver wollen tapijt is, vond hem al zo zwaar  :)

Blij met een dode mus dood schaap ;D
Door Dian
brrrrrrrrrrrrrr, zo meteen om 9 uur naar de intake van het bariatrisch centrum.......... ben stik zenuwachtig  :nerves: :nerves: :nerves:

Ben niet eens zenuwachtig voor het hele traject, maar of ik het traject wel inkom :-\ :-[ :P
Door Kim_S
Dian schreef: brrrrrrrrrrrrrr, zo meteen om 9 uur naar de intake van het bariatrisch centrum.......... ben stik zenuwachtig  :nerves: :nerves: :nerves:

Ben niet eens zenuwachtig voor het hele traject, maar of ik het traject wel inkom :-\ :-[ :P
Ik zal voor je duimen!  :-*
Door eelke
Zucht, ik ben verlieft geworden op een stel internet sandalen...
Afbeelding

Dat merk zit zo lekker aan mijn voeten, heb er al een andere versie van waar ik al drie zomers op loop. Maar ze zijn een beetje prijzig... :( vind het een mooiere versie dan die groffe stoffen wandel sandalen zeg maar.

Ooowh....!
Door pallas
eelke schreef: Zucht, ik ben verlieft geworden op een stel internet sandalen...
Afbeelding

Dat merk zit zo lekker aan mijn voeten, heb er al een andere versie van waar ik al drie zomers op loop. Maar ze zijn een beetje prijzig... :( vind het een mooiere versie dan die groffe stoffen wandel sandalen zeg maar.

Ooowh....!
Zij het loints? Daar heb je járen op gelopen. Nu lukt het me niet meer en "loop" ik op nog duurdere: mephisto's :-X

Maar het liefste weer loints voor mij: ik weet precies welke leest en maat. Aantrekken en lopen maar. Na een jaar of 2,3 zijn ze heel erg op, maar zitten dan nog steeds zálig.
Door kira
Dian succes vandaag  :-* :-* :-*.

Hier een nare dag achter de rug en vandaag al heel veel belwerk verricht in de hoop dat we onze kleine beer beter kunnen maken. Wel bijzonder dat je met de juiste ingangen veel gedaan kan krijgen en we zelfs uit een ander land in Europa een voorstel hebben gekregen voor een behandeling met middelen. Donderdag dat kort sluiten met de betrokken doktoren en tot zetten we alle energie positief in. Vanochtend vroeg heel fijn met mijn Kleine beer gelopen, Daf had Foppe gedaan omdat Foppe als ik niet lekker in mijn vel zit precies weet hoe hij mij boos moet krijgen. Vanmiddag mag hij wel mee met mij, wel voor de zekerheid aan de flexlijn, voorkomen is tenslotte altijd beter. Nu moet ik braaf aan het werk gaan, maar ik vertoon behoorlijk ontwijkend gedrag.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door