Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ike
Sonja schreef: Zo maar eens richting ziekenhuis voor een echo.
Alles ok op de echo?  :)
orinake schreef: We zijn weer thuis.
Niet veel verandering te melden.
Dinsdag nieuwe controle + monitor.
Op naar de volgende controle dus  ;)
Gelukkig voor jullie is het met deze temperatuur wat beter vol te houden!
Door Sonja
Echo gehad en ventje ligt alvast keurig in de starthouding. Groei netjes op schema, nu geschat op zo'n 6 pond. Heeft in verhouding lange benen (ja, dat is te voelen  :-X), dus het wordt gewoon een atletisch typje.  :biggrin2:
Door Ike
Sonja schreef: Echo gehad en ventje ligt alvast keurig in de starthouding. Groei netjes op schema, nu geschat op zo'n 6 pond. Heeft in verhouding lange benen (ja, dat is te voelen  :-X), dus het wordt gewoon een atletisch typje.  :biggrin2:
kan niet missen met zulke ouders  :biggrin2:
Door Sonja
Ike schreef: kan niet missen met zulke ouders  :biggrin2:
Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?  :biggrin2:
Door Dian
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?  :biggrin2:
gewoon een allrounder van maken, zit je niet met die problemen :biggrin2:
Door dinky89
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?  :biggrin2:
Voor schaatsen is fietsen juist een goede training dus dat hoeft elkaar niet gelijk te bijten  :D gewoon breed beginnen en dan kijken waarvoor de kleine talent heeft en plezier in heeft ;)
Door Sonja
dinky89 schreef: Voor schaatsen is fietsen juist een goede training dus dat hoeft elkaar niet gelijk te bijten  :D gewoon breed beginnen en dan kijken waarvoor de kleine talent heeft en plezier in heeft ;)
Joh, ik wilde 'm alvast inschrijven voor de elfstedenvereniging, hoor.  :biggrin2:
Door *Marga*
Ik zei altijd van de jongste dat wordt vast een voetballer zo erg kon hij schoppen dat mijn navel de andere kant opging en inderdaad het is een voetballer geworden  ;D ;D ;D ;D ;D
Door Sonja
*Marga* schreef: Ik zei altijd van de jongste dat wordt vast een voetballer zo erg kon hij schoppen dat mijn navel de andere kant opging en inderdaad het is een voetballer geworden  ;D ;D ;D ;D ;D
Ik hoop echt wel dat hij een beetje een leuke sport uitkiest, hoor. Wij hebben beiden helemaal niks met voetbal, dus volgens mij krijgen we ruzie wie er op koude zaterdagochtenden langs de lijn moet gaan staan, mocht de kleine man op voetbal willen.  ::)
Door orinake
ik ga voor het paard :)

Vandaag al een paar venijnige steken gehad, laat ons hopen dat het iets uithaalt!!!!
de mensen kijken maar raar als ik zo ineens ineenkrimp van de steken.
Door wenche
Evi doet het zo goed vandaag... Netjes elke 4 uur 2 borsten leeg drinken :)
De stuwing is (bijna) weg... En ze lijkt wat makkelijker te kunnen verwerken wat er uit komt...
Ze zit nu op geboortegewicht (3300 gram) op haar 5de dag :) dus dat ik erg netjes :)
Door Kim_S
wenche schreef: Evi doet het zo goed vandaag... Netjes elke 4 uur 2 borsten leeg drinken :)
De stuwing is (bijna) weg... En ze lijkt wat makkelijker te kunnen verwerken wat er uit komt...
Ze zit nu op geboortegewicht (3300 gram) op haar 5de dag :) dus dat ik erg netjes :)
Fijn voor jullie!  O0
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door