Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sonja schreef: Zo maar eens richting ziekenhuis voor een echo.Alles ok op de echo?
orinake schreef: We zijn weer thuis.Op naar de volgende controle dus
Niet veel verandering te melden.
Dinsdag nieuwe controle + monitor.
Sonja schreef: Echo gehad en ventje ligt alvast keurig in de starthouding. Groei netjes op schema, nu geschat op zo'n 6 pond. Heeft in verhouding lange benen (ja, dat is te voelenkan niet missen met zulke ouders), dus het wordt gewoon een atletisch typje.
![]()
Ike schreef: kan niet missen met zulke oudersJa, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?![]()
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?gewoon een allrounder van maken, zit je niet met die problemen![]()
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?Voor schaatsen is fietsen juist een goede training dus dat hoeft elkaar niet gelijk te bijten![]()
dinky89 schreef: Voor schaatsen is fietsen juist een goede training dus dat hoeft elkaar niet gelijk te bijtenJoh, ik wilde 'm alvast inschrijven voor de elfstedenvereniging, hoor.gewoon breed beginnen en dan kijken waarvoor de kleine talent heeft en plezier in heeft
![]()
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?Ik zei altijd van de jongste dat wordt vast een voetballer zo erg kon hij schoppen dat mijn navel de andere kant opging en inderdaad het is een voetballer geworden![]()
*Marga* schreef: Ik zei altijd van de jongste dat wordt vast een voetballer zo erg kon hij schoppen dat mijn navel de andere kant opging en inderdaad het is een voetballer gewordenIk hoop echt wel dat hij een beetje een leuke sport uitkiest, hoor. Wij hebben beiden helemaal niks met voetbal, dus volgens mij krijgen we ruzie wie er op koude zaterdagochtenden langs de lijn moet gaan staan, mocht de kleine man op voetbal willen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sonja schreef: Ja, alleen wordt het nu de discussie: wordt het een wielrenner, een schaatser of een hardloper? Of hijsen we 'm toch op een paard?ik ga voor het paard![]()
wenche schreef: Evi doet het zo goed vandaag... Netjes elke 4 uur 2 borsten leeg drinkenFijn voor jullie!
De stuwing is (bijna) weg... En ze lijkt wat makkelijker te kunnen verwerken wat er uit komt...
Ze zit nu op geboortegewicht (3300 gram) op haar 5de dagdus dat ik erg netjes
![]()
Sonja schreef: Joh, ik wilde 'm alvast inschrijven voor de elfstedenvereniging, hoor.verstandig, kun je niet vroeg genoeg doen![]()