dog schreef:
Ik twijfel al lange tijd, maar ben nu om. Ben alleen nog aan het bekijken of ik Duck of Carnibest of Bibi ga pakken. Kan het alledrie krijgen, moet alleen nog uitzoeken wat het beste is voor de doggen. Als ik niet overtuigd was ging ik het ook niet voeren met 3 duitse doggen, weet je wat die eten op een dag!?.
Ik geef onze hond BIBI en Carnibest, net hoe het uitkomt en merk er niet zo heel veel verschil tussen, behalve de prijs. Daarbij komt dat in Carnibest groente zit en in BIBI niet, maar voor mijn gevoel (anderen denken daar anders over) maakt dat niet zoveel uit.
Als ik 3 doggen had dan liet ik ze alle drie 2 weken een ander merk eten, mooier vergelijkend warenonderzoek kan je niet doen. Dan zie je wat het prijsverschil is, verschil in ontlasting en hoeveel je honden ervan nodig hebben.
Daarnaast worden de kvv maaltijden via particulieren verkocht en de een kan je gemakkelijk bereiken en heeft altijd van alles in voorraad en de ander niet. Je ervaart dan ook met wie je het prettigste samenwerkt.
Verder is het handig om een flink vriezer te kopen, want als je 3 honden vers voert, wil je toch niet steeds weer inslaan, maar graag wat op voorraad hebben.
Wij voeren een hond en een kat vers en hebben daarvoor een tafelmodel vriezertje erbij gekocht en daarin kan ik een ruime maand voorraad voor beiden opslaan, met voor de hond ook nog flink wat botten. Ik probeer 1-2 dagen per week zelf samen te stellen.
Als ik 3 honden had, dan kocht ik denk ik een grote vrieskist, dat is voordeliger, neemt alleen wel meer plek in.
Ik raad je wel aan om heel veel, zo niet alles, uit de bibliotheek te lezen, daar haal je een schat aan informatie uit!
Succes met proberen en stel hier gerust je vragen hoor. Iedereen op dit forum is eens zoals jij begonnen :-)
Groetjes,