Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Martine-Tom schreef: Ja...hij zat op de dakpannen, viel om, stuiterde op het zonnescherm en viel zo in de tuin... :o
Die had het heel heet :o
Door koekje
Ik weet niet of het helemaal goed gaat met de logeerwoef, ik hoop dat iemand me wat tips en informatie kan geven.
Logeerwoef is een witte meisjesherder met lang haar en ze eet (met lange tanden) kruidnootjes. Ik denk dat ze teveel last heeft van de warmte.
Ze ligt niet te hijgen, heeft ook geen meter tong eruit hangen. Ze loopt wel, naar mijn idee, een beetje onrustig rond en gaat iedere keer zuchtend liggen. Ik denk dat ze niet goed weet waar ze het zoeken moet.
Vanavond of morgen gaat ze weer terug naar de eigen papa en mama, maar nu zit ze nog hier.

Ik gaf Sien net een Sienenijsje en er bleef een restje (gedeeltelijk waterijsklontje met beetje dooivocht) liggen. Ik wilde dat aan logeerwoef geven. Daar was Sien het niet helemaal mee eens, maar logeerwoef leek het ook niet echt op prijs te stellen. Ik denk dat ze het niet kent. Een Sienenijsje is een ijsklontje kattenmelk en een waterijsklontje, met een klein beetje water.
Is ze oververhit en zoja, hoe kan ik haar dan prettig afkoelen?
Katten zijn toch slimmer/instinctiever op dat gebied; die doen gewoon helemaal nix de hele dag.
Door **Marjolijn**
ChantalKrijn schreef: Ik hou ervan!!! :D :D :D
tja ik ook hoor....maar kan me voorstellen dat dit mensen teveel wordt.
Door ChantalKrijn
Koekje, die is niet oververhit hoor  :)

Oververhitting gaan ze keihard hijgen, krijgen ze blauwe tong, gaan ze soms spugen zelfs.. Ik denk dat ze zichzelf gewoon lekker rustig houdt. Slimme meid!
Door koekje
ChantalKrijn schreef: Koekje, die is niet oververhit hoor  :)

Oververhitting gaan ze keihard hijgen, krijgen ze blauwe tong, gaan ze soms spugen zelfs.. Ik denk dat ze zichzelf gewoon lekker rustig houdt. Slimme meid!
Tnx!

Bij Sien kijk ik altijd naar de kleur van haar neus; knalrood is hitte-alarm. Logeerwoef heeft een zwarte neus, dat kijkt nu lastig.
Door ChantalKrijn
Jantina schreef: Nou, op de foto in je onderschrift straal je er anders in hoor!!! :biggrin2:
Toen kwam ik niet voor mezelf, ik werd zomaar voor die lens geparkeerd  :biggrin2:
Foto van mezelf in bikini zal ik jullie niet aandoen  :D
Door koekje
Waarom niet?
Wit is hip. Ik geef zelf ook licht in het donker en ben daar helemaal trendsetter mee  8)
Door Lil
Lizzy schreef: Ik denk maar zo:

Afbeelding
Zullen we dat dit jaar overslaan?

@koekje, is het niet gewoon zo dat de logeerwoef of haar energie niet kwijt komt of niet weet wat ze doen moet omdat ze haar baasjes mist?

Jones drentelt sinds 2 dagen ook door het huis en gaat van ellende met een diepe zucht liggen. Alleen 's ochtensds en 's avonds laat doe ik iets met ze en gelet op het gehijg ook notg minder dan normaal. Jones wilt gewoon actie en die komt er niet en daarom drentelt hij wat rond om van verveling maar weer een uurtje te slapen. Ga met dit weer namelijk geen spelletjes met ze doen.
Door ChantalKrijn
koekje schreef: Waarom niet?
Wit is hip. Ik geef zelf ook licht in het donker en ben daar helemaal trendsetter mee  8)
Een beetje wit is hip, niet zo veel wit als ik  :biggrin2:
Door eelke
MarijeEnBoomer schreef: Die witte van mij is gestoord hoor! Die ligt te bakken in de zon :o
Die blonde van mij ook zodra ik een stap buiten zet. En gisterenavond ging hij doodleuk helemaal ónder de dekens liggen. Toen heb ik de dekens van hem vandaan moeten trekken en liggen sjorren totdat hij óp de dekens dag. Meneer vertrok geen poot  :o  :uglystupid2: ook nu ligt hij lekker op het matras tegen het dekbed aan, hoezo de koele vloer opzoeken?

@koekje, ik denk dat ze zenuwachtig is door het warme weer en haar energie niet kwijt kunnen. 'ik wil wat doen maar het is te warm'. Misschien een paar koekjes in een bak water gooien en haar laten vissen? Waterspelletjes vind ze misschien wel leuk, en zolang het in de schaduw is...

Oh, en ivm met het topic, het is hier warm!
Door koekje
@lil: Baasjes missen lijkt mee te vallen, ze heeft het hier goed naar d'r zin en is dol op Ot en Sien (is niet wederzijds). Energie niet kwijt kunnen klinkt wel logisch. Als ze naar het bos gaat, moet ze wel (veel) hijgen en wordt de tong langer en ik vind dat maar eng. Dus krijgt ze overdag weinig tot niets te doen en krijgt ze 's nachts een grote ronde los extra.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door