Martine-Tom schreef: Ja...hij zat op de dakpannen, viel om, stuiterde op het zonnescherm en viel zo in de tuin...Die had het heel heet![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Martine-Tom schreef: Ja...hij zat op de dakpannen, viel om, stuiterde op het zonnescherm en viel zo in de tuin...Die had het heel heet![]()
ChantalKrijn schreef: Ik hou ervan!!!tja ik ook hoor....maar kan me voorstellen dat dit mensen teveel wordt.![]()
![]()
![]()
ChantalKrijn schreef: Koekje, die is niet oververhit hoorTnx!
Oververhitting gaan ze keihard hijgen, krijgen ze blauwe tong, gaan ze soms spugen zelfs.. Ik denk dat ze zichzelf gewoon lekker rustig houdt. Slimme meid!
Jantina schreef: Nou, op de foto in je onderschrift straal je er anders in hoor!!!Toen kwam ik niet voor mezelf, ik werd zomaar voor die lens geparkeerd![]()
Lizzy schreef: Ik denk maar zo:Zullen we dat dit jaar overslaan?
![]()
koekje schreef: Waarom niet?Een beetje wit is hip, niet zo veel wit als ik
Wit is hip. Ik geef zelf ook licht in het donker en ben daar helemaal trendsetter mee 8)
MarijeEnBoomer schreef: Die witte van mij is gestoord hoor! Die ligt te bakken in de zonDie blonde van mij ook zodra ik een stap buiten zet. En gisterenavond ging hij doodleuk helemaal ónder de dekens liggen. Toen heb ik de dekens van hem vandaan moeten trekken en liggen sjorren totdat hij óp de dekens dag. Meneer vertrok geen poot![]()