Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Pfff, die warmte is echt niks. Gisteravond echt moeite gehad om in slaap te komen. Maar ik ben gisteren en vandaag toch maar weer stevig aan de slag gegaan: huis gepoetst, wat honden getrimd. Daarnet 4 uur lang op de pootjes gestaan om een bouvier met een hele zware vacht te doen en vreemd genoeg zijn mijn enkels en voeten nu dunner dan ze in tijden zijn geweest. Toch maar flink blijven bewegen, dus. Daar voel ik me het beste bij.
Door saiko
*Marga* schreef: Hoe gaat het met jou???
Lief dat je het vraagt, vandaag baal dagje(kraamtranen :-[ denk ik) beetje strijd met onze oudste
Is voor haar ook erg lastig allemaal, en vind het dan zo erg als ik boos word :'(
Gelukkig gaat ze morgen lekker een dagje op stap met papa naar de Juliana toren, kan ik even bijtanken, en ze had er zo naar uitgekeken, helaas kan ik nu niet mee, maar het is even niet anders
Maar ook weer heel gelukkig met de 2 tevreden kleintjes
Dubbel is het, maar volgende week is alles vast weer anders als we een beetje ritme hebben
Door saiko
**Jolanda** schreef: Saiko, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 wondertjes!
Heb je een natuurlijke bevalling gehad of een keizersnee?
Alles verder wel goed gegaan?
Dank je :biggrin2:
Een natuurlijke bevalling
Verder ging alles goed
Door wenche
En ook na het "noodweer" vannacht maakt beebje geen aanstalten...
Dinsdag afspraak bij de verloskundige... Dan even kijken wat de opties zijn, want ze moet er toch uit...
Gelukkig wordt het de komende dagen wat koeler :) (beetje jammer alleen van de regen/bewolking)
Door orinake
wenche schreef: En ook na het "noodweer" vannacht maakt beebje geen aanstalten...
Dinsdag afspraak bij de verloskundige... Dan even kijken wat de opties zijn, want ze moet er toch uit...
Gelukkig wordt het de komende dagen wat koeler :) (beetje jammer alleen van de regen/bewolking)
hou ons op de hoogte he :)
Was er tijdens je laatste controle reden om aan te nemen dat ze later zou komen dan gepland?
Door wenche
orinake schreef: hou ons op de hoogte he :)
Was er tijdens je laatste controle reden om aan te nemen dat ze later zou komen dan gepland?
Nee, maar ook geen reden dat ze op tijd zou komen ;)
Door Jantina
Best spannend dan Wenche!
Vandaag best bij gekomen met een paar graden koeler. Vanmorgen wandeling gemaakt met honden, wat rommelen met de andere beestjes, Bas gekamd, visite gehad enz!
Door orinake
wenche schreef: Nee, maar ook geen reden dat ze op tijd zou komen ;)
hehe d natuur is toch iets geks hoor.
Bij Eneas moest ik 2 maanden platte rust nemen, want ik zou te vroeg bevallen (heb heel lang met opening gelopen). En resultaat was: hij kwam 2 dagen te laat, vliezen gebroken, maar geen weeën. Dus toch nog een inleiding aan men broek  ::)
Door Jantina
Ochtendje ziekenhuis achter de rug. Fijn gevoel aan over gehouden! Per 1 augustus start het ziekenhuis met de Natuurlijke Keizersnede en daar ben ik erg blij mee! Beebje blijft dus heel de tijd bij mij als alles goed gaat. Hartfilmpje was goed, gesprek anesthesioloog was prima, nog wat buisjes bloed gegeven - oftewel alles is nu geregeld om de procedure in te gaan mocht meneertje eerder komen, en anders nog precies 4 weekjes en dan is ie er al!!!
Door Cupcake
Dat is wel een goeie timing, precies op tijd voor jullie dus.
Spannende tijd die komen gaat dus.
Ik begin langzaam te merken dat m'n standaard turbo tempo gewoon echt geen haalbare kaart meer is, het lukt gewoon niet meer.
Niet dat m'n lijf protesteert ofzo, maar er is gewoon meer tijd verstreken na het doen bepaalde dingen....ofwel er zitten te weinig uren in de dag om te doen wat is wel.....en anders voor tijds m'n batterijtje leeg. :-[
Jantina schreef: Ochtendje ziekenhuis achter de rug. Fijn gevoel aan over gehouden! Per 1 augustus start het ziekenhuis met de Natuurlijke Keizersnede en daar ben ik erg blij mee! Beebje blijft dus heel de tijd bij mij als alles goed gaat. Hartfilmpje was goed, gesprek anesthesioloog was prima, nog wat buisjes bloed gegeven - oftewel alles is nu geregeld om de procedure in te gaan mocht meneertje eerder komen, en anders nog precies 4 weekjes en dan is ie er al!!!
Wat een goede berichten Samantha! Nu kan je dat stukje misschien ook iets loslaten en nog extra gaan genieten de laatste weekjes.
Door Sonja
Jantina schreef: Ochtendje ziekenhuis achter de rug. Fijn gevoel aan over gehouden! Per 1 augustus start het ziekenhuis met de Natuurlijke Keizersnede en daar ben ik erg blij mee! Beebje blijft dus heel de tijd bij mij als alles goed gaat. Hartfilmpje was goed, gesprek anesthesioloog was prima, nog wat buisjes bloed gegeven - oftewel alles is nu geregeld om de procedure in te gaan mocht meneertje eerder komen, en anders nog precies 4 weekjes en dan is ie er al!!!
Mooie timing dat ze daar net nu mee beginnen!
Door Sonja
Cupcake schreef: Ik begin langzaam te merken dat m'n standaard turbo tempo gewoon echt geen haalbare kaart meer is, het lukt gewoon niet meer.
Niet dat m'n lijf protesteert ofzo, maar er is gewoon meer tijd verstreken na het doen bepaalde dingen....ofwel er zitten te weinig uren in de dag om te doen wat is wel.....en anders voor tijds m'n batterijtje leeg. :-[
Herkenbaar! De turbo is hier nu ook even uitgeschakeld. Het steeds zwaarder wordende lijf remt het tempo fors. En dan nog de temperaturen van de afgelopen week en de daarbij behorende slaapproblemen erbij opgeteld, maakt dat ik toch regelmatig een rustmomentje moet inlassen. Vanmiddag was de temperatuur aangenaam, dus lekker een beetje in de tuin gelegen. Vanochtend nog wel lopen buffelen, hoor.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door