Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
*Marga* schreef: Hoe gaat het met jou???Lief dat je het vraagt, vandaag baal dagje(kraamtranen
**Jolanda** schreef: Saiko, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 wondertjes!Dank je
Heb je een natuurlijke bevalling gehad of een keizersnee?
Alles verder wel goed gegaan?
wenche schreef: En ook na het "noodweer" vannacht maakt beebje geen aanstalten...hou ons op de hoogte he
Dinsdag afspraak bij de verloskundige... Dan even kijken wat de opties zijn, want ze moet er toch uit...
Gelukkig wordt het de komende dagen wat koeler(beetje jammer alleen van de regen/bewolking)
orinake schreef: hou ons op de hoogte heNee, maar ook geen reden dat ze op tijd zou komen
Was er tijdens je laatste controle reden om aan te nemen dat ze later zou komen dan gepland?
wenche schreef: Nee, maar ook geen reden dat ze op tijd zou komenhehe d natuur is toch iets geks hoor.![]()
Jantina schreef: Ochtendje ziekenhuis achter de rug. Fijn gevoel aan over gehouden! Per 1 augustus start het ziekenhuis met de Natuurlijke Keizersnede en daar ben ik erg blij mee! Beebje blijft dus heel de tijd bij mij als alles goed gaat. Hartfilmpje was goed, gesprek anesthesioloog was prima, nog wat buisjes bloed gegeven - oftewel alles is nu geregeld om de procedure in te gaan mocht meneertje eerder komen, en anders nog precies 4 weekjes en dan is ie er al!!!Wat een goede berichten Samantha! Nu kan je dat stukje misschien ook iets loslaten en nog extra gaan genieten de laatste weekjes.
Jantina schreef: Ochtendje ziekenhuis achter de rug. Fijn gevoel aan over gehouden! Per 1 augustus start het ziekenhuis met de Natuurlijke Keizersnede en daar ben ik erg blij mee! Beebje blijft dus heel de tijd bij mij als alles goed gaat. Hartfilmpje was goed, gesprek anesthesioloog was prima, nog wat buisjes bloed gegeven - oftewel alles is nu geregeld om de procedure in te gaan mocht meneertje eerder komen, en anders nog precies 4 weekjes en dan is ie er al!!!Mooie timing dat ze daar net nu mee beginnen!
Cupcake schreef: Ik begin langzaam te merken dat m'n standaard turbo tempo gewoon echt geen haalbare kaart meer is, het lukt gewoon niet meer.Herkenbaar! De turbo is hier nu ook even uitgeschakeld. Het steeds zwaarder wordende lijf remt het tempo fors. En dan nog de temperaturen van de afgelopen week en de daarbij behorende slaapproblemen erbij opgeteld, maakt dat ik toch regelmatig een rustmomentje moet inlassen. Vanmiddag was de temperatuur aangenaam, dus lekker een beetje in de tuin gelegen. Vanochtend nog wel lopen buffelen, hoor.
Niet dat m'n lijf protesteert ofzo, maar er is gewoon meer tijd verstreken na het doen bepaalde dingen....ofwel er zitten te weinig uren in de dag om te doen wat is wel.....en anders voor tijds m'n batterijtje leeg.![]()