Waarom heb je 3 orgaandagen, dat snap ik niet?Geen idee eigen, leek mij iets makkelijker om het zo te "verdelen". Ik kijk wel hoe het met de ontlasting gaat, als het nodig is pas ik het menu gewoon aan en krijgen ze elke dag iets van de organen en het spiervlees. En misschien blijkt straks met het verdelen/portioneren dat het toch niet makkelijker is..... Moet gewoon kijken en proberen hoe het gaat.
macadamia'sGeen idee wat voor noten dit zijn dus zal ze niet gebruiken. Kijk die zonnebloempitten, die heb ik altijd voor mijzelf op voorraad maar misschien de volgende keer een grote voorraad kopen. Dus voorlopig hou ik het maar bij walnoten, hazelnoten, paranoten en amandelen.
En nog één dingetje, ik weet niet hoe gulzig je honden eten, maar sla voor de zekerheid de vleesbotten even plat met een hamer, dan gaat er niets verkeerdEcht gulzig eten doen ze niet, zelf op sommige kippennekken wordt gekauwd. En ze zijn gewend om af en toe op een bot te knagen (ja is iets anders dan een vleesbot) waardoor ze geleerd hebben ook hun poten erbij te gebruiken.
Hou het goed in de gaten (daarom krijgen ze die 's avonds als ik alle tijd heb) en zal de hamer hanteren als ik het van te voren niet vertrouw

Ik kan mij werkelijk geen voorstelling maken hoe ze zullen reageren op een karkas dus kan bijna niet wachten tot het maandag is en we echt gaan beginnen.

bedankt weer voor de tips en het meedenken.