hmmmmmmmm zodadelijk afwerking van de doopsuiker en de geboortekaartjes in huis halen.
Het rommelt momenteel zo fel in men buik dat ik het vermoeden krijg dat ik niet op 17 augustus zal moeten wachten...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Nou hier ook zeg... Of het nu met mn griep te maken heeft of.... Raar gevoel daar binnen!jij moet nog wel ff wachten he miss! bij jouw is het nog veel te vroeg.
Jantina schreef: Ja 33,5 week nu. Ben maar begonnen met wassen van de spullen. Witte kleertjes hangen in het zonnetje te drogen. Schattig zo'n rekje vol mini spul. De buikloop is gelukkig over maar heb wel een knauw gekregen van die dagen weinig vocht en voedsel. Erg energie loos, wankel. Bah.Ik was alles. Heb vandaag bij Aldi nog schattige slabbetjes gekocht :p die gaan vanavond in de machine, zodat die ook klaar liggen.
Over dat wassen van nieuwe spullen: doen jullie alles? Ook mutsjes en sokjes, omslagdoeken, aankleedkussenhoezen enz?
Cupcake schreef:Jeps
Pfff jullie ook zo'n last van drie keer zo dikke voeten aan het einde van de dag??
orinake schreef: JepsEh, doe je wel een béétje rustig aan?voetjes omhoog leggen of in lekker fris water. Het helpt niet veel, maar ik vind dat de pijnlijke druk wel mindert.
Vandaag de badkamer al voor een deel gepoetst, lavabo's, bad en toilet zijn al geschuurd. De rest is voor een andere keer.
Morgen een dagje naar het containerpark rijden om een halve inboedel weg te werken.
Nadien naar Ikea nieuwe meubeltjes gaan halen om de oude te vervangen.
En de rest van de dag zal het rusten worden![]()
Sonja schreef: Vandaag gelukkig wel een redelijk normale dag gehad.ja hoor, vanaf morgen is mijne controleur overdag ook thuis en word ik op tijd in de zetel geplant om te rusten
Eh, doe je wel een béétje rustig aan?