Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door orinake
hmmmmmmmm zodadelijk afwerking van de doopsuiker en de geboortekaartjes in huis halen.
Het rommelt momenteel zo fel in men buik dat ik het vermoeden krijg dat ik niet op 17 augustus zal moeten wachten...
Door orinake
Jantina schreef: Nou hier ook zeg... Of het nu met mn griep te maken heeft of.... Raar gevoel daar binnen!
jij moet nog wel ff wachten he miss! bij jouw is het nog veel te vroeg.
Ik ben vandaag 35w2d, dus ik zou toch graag nog 3 weekjes lopen. Maar we zien wel.
Ondertussen is de rust weergekeerd. De pijn is weg, beebje beweegt rustig.
Maar vandaag toch kijken om wat klaar te zetten en de doopsuiker af te werken ;)
Boven moet er nog een oude kast vol dvd's weggehaald worden en een nieuwe kleerkast gezet worden, dus dat is een klusje wat we vandaag nog gaan doen. En verder word het rusten!
Door Jantina
Ja 33,5 week nu. Ben maar begonnen met wassen van de spullen. Witte kleertjes hangen in het zonnetje te drogen. Schattig zo'n rekje vol mini spul. De buikloop is gelukkig over maar heb wel een knauw gekregen van die dagen weinig vocht en voedsel. Erg energie loos, wankel. Bah.
Over dat wassen van nieuwe spullen: doen jullie alles? Ook mutsjes en sokjes, omslagdoeken, aankleedkussenhoezen enz?
Door orinake
Jantina schreef: Ja 33,5 week nu. Ben maar begonnen met wassen van de spullen. Witte kleertjes hangen in het zonnetje te drogen. Schattig zo'n rekje vol mini spul. De buikloop is gelukkig over maar heb wel een knauw gekregen van die dagen weinig vocht en voedsel. Erg energie loos, wankel. Bah.
Over dat wassen van nieuwe spullen: doen jullie alles? Ook mutsjes en sokjes, omslagdoeken, aankleedkussenhoezen enz?
Ik was alles. Heb vandaag bij Aldi nog schattige slabbetjes gekocht :p die gaan vanavond in de machine, zodat die ook klaar liggen.
Ik heb de indruk dat als nieuwe spullen niet gewassen zijn de vlekken er veel moeilijker uitgaan als er dan op gemorst word.
En geloof mij die kleine spookjes kunnen er wat van :p
Zo nu dvd's in dozen doen dat die kasten weg kunnen ;)
Door saiko
Zoals het nu lijkt kan ik morgen weer naar Hoogeveen
Ben helemaal happy, morgenvroeg weten we het zeker
Er was wel plek voor mij maar de kinderafdeling was nog niet zeker
Dus even duimen draaien
Verder alles ok hier kids doen het goed en ik tja voel me niet zo fit maar dat is meer door het niks doen :-\

Andere dames nog succes!
Door Sonja
Nou, ik moest het van de week nog nodig hier melden, dat je niet altijd alles kunt voorzien.
Vanochtend zat er (na een nacht waarin ik tig keer wakker was geweest) al van alles tegen: internetbankieren lag er uit  >:(, file vanwege wegwerkzaamheden op weg naar het NS-station  :( etc. etc. Nog net op tijd op kantoor gearriveerd. Weer heftig dagje daar en dan om 17.30 uur terug naar huis.
Vanwege een kapotte bovenleiding reden de treinen niet, of hadden vertraging. En natuurlijk bomvol, dus geen zitplaats en denk maar niet dat er iemand voor je opstaat. Nee, je moet gewoon uitkijken dat je geen elleboog in je buik geduwd krijgt (of een Primarktasje tegen je bakkes) als ze proberen om nog voor je langs dat laatste zitplaatsje te bemachtigen.  :-X Er zat er zelfs een vent met z'n blote zweetkakken op de stoel tegenover hem. Denk maar niet dat die even plaats maakt door z'n voeten weg te halen. Ik werd zo onpasselijk van die vent dat ik het ook niet heb gevraagd. Wilde daar niet eens meer zitten.
Dus hele 1e deel van de reis gestaan. Bij de overstap bleek de trein net 1 minuut daarvoor vertrokken, dus wachten op het perron op de volgende. Ook op het perron geen zitplaats te bekennen. Intussen belde m'n vent al om te vragen waar ik bleef, want het eten stond te verpieteren.
Uiteindelijk kwam er een trein en kon ik zowaar even zitten. Op het station snel naar de auto, want ik had best wel honger intussen. Kom ik bij m'n auto, zijn beide kentekenplaten gejat!  :rant: :rant: :rant:
Zo kon ik natuurlijk niet de weg op, dus me maar op laten halen, nog net voor sluitingstijd nieuwe kentekenplaten geregeld, snel digitaal aangifte gedaan (voor je het weet breken m'n 'vrienden' van bureau Marconiplein voor de zoveelste keer m'n deur open omdat ik ineens met mijn auto een bank zou hebben overvallen o.i.d.  :-\), weer terug naar het station, auto voorzien van nieuwe platen en weer terug gereden.
Nu maar met de dikke voetjes omhoog.
Pffffffff, nog 3 dagen werken.......
Door Cupcake
Gatsie sommige dagen kan echt alles alleen maar tegen zitten....
Vandaag een betere dag gehad??

Pfff jullie ook zo'n last van drie keer zo dikke voeten aan het einde van de dag??
Door orinake
Cupcake schreef:
Pfff jullie ook zo'n last van drie keer zo dikke voeten aan het einde van de dag??
Jeps :) voetjes omhoog leggen of in lekker fris water. Het helpt niet veel, maar ik vind dat de pijnlijke druk wel mindert.
Vandaag de badkamer al voor een deel gepoetst, lavabo's, bad en toilet zijn al geschuurd. De rest is voor een andere keer.
Morgen een dagje naar het containerpark rijden om een halve inboedel weg te werken.
Nadien naar Ikea nieuwe meubeltjes gaan halen om de oude te vervangen.
En de rest van de dag zal het rusten worden ;)
Door Sonja
Vandaag gelukkig wel een redelijk normale dag gehad.
orinake schreef: Jeps :) voetjes omhoog leggen of in lekker fris water. Het helpt niet veel, maar ik vind dat de pijnlijke druk wel mindert.
Vandaag de badkamer al voor een deel gepoetst, lavabo's, bad en toilet zijn al geschuurd. De rest is voor een andere keer.
Morgen een dagje naar het containerpark rijden om een halve inboedel weg te werken.
Nadien naar Ikea nieuwe meubeltjes gaan halen om de oude te vervangen.
En de rest van de dag zal het rusten worden ;)
Eh, doe je wel een béétje rustig aan?
Door orinake
Sonja schreef: Vandaag gelukkig wel een redelijk normale dag gehad.

Eh, doe je wel een béétje rustig aan?
ja hoor, vanaf morgen is mijne controleur overdag ook thuis en word ik op tijd in de zetel geplant om te rusten ;)
Moest je mij nu laten doen ging ik nog voort poetsen, (hoezo nestdrang????) maar Fanne is thuis dus ik moet braaf zijn ;)
Door wenche
Hier vandaag een extreem rustige dag gehad... Morgen op mijn neefje passen, ene schoonzusje (van de kinderen) is werken, de ander gaat met mijn nichtje op pad... Kijken langs de 4-daagse route...

Neefje is net 6 maanden, dus dat is voor mij goed te doen qua oppassen...
Voor de rest lekker in de tuin hangen en hopen dat vriendje de 2de dag 4-daagse ook weer goed doorstaat
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door