Mien 3-tal schreef:
Ik snap echt niet waarom je gezondheid en die van je kind op de tweede plaats komt. Je bent al een beetje gammel van jezelf, hoogzwanger en dan nog dit doen ook. Hoe lief ik de hondjes en hun baasjes ook vind, als ik in jouw situatie zat, zouden ze allemaal de rambam kunnen krijgen. Mijn eigen gezondheid gaat voor. Just my 2 cents
Wie zegt dat mijn gezondheid en die van men kind op de 2de plaats komt?
Ja ik heb een zwakke rug, maar als ik daar aan toegeef en van mezelf een kasplantje maak dan ben ik verder van huis.
Ik moet blijven bewegen om mijn spieren te behouden, anders mogen ze me binnenkort in een rolstoel zetten.
ik ben nog geen 30 dus ik weiger toe te geven aan elk pijntje dat ik voel. Als ik dat zou moeten doen had ik de voorbije 4.5 jaar men bed niet meer uitgemogen...
De gezondheid van men beebje is geen moment in gevaar geweest.
Ik ben dinsdag bij de gyne geweest en ja in groei staan we voor op schema, op gewicht ook.
Maar verder zit alles nog hoog en droog.
als ik geen toestemming had van de gyne dan had Fanne de rit alleen gedaan (ik ben niet achterlijk he, ik heb lang genoeg moeten knokken voor mijn 3de kindje)
Hoogzwanger... daar schrijf je het he ik ben ZWANGER niet invalide. Die dikke voeten die horen daar nu eenmaal bij.
Ik ben nu een klein uurtje wakker en ze staan al weer dubbeldik, wat moet ik doen? Niet meer uit men bed komen?
Dan word ik gek!
En waarom ik dit doe?
Mijn honden hebben ook honger

De vriezers zitten nu weer aardig gevuld, in principe moeten ze toekomen tot begin september.
En nu ga ik genieten van men bloemetjes die ik kreeg, men hondjes die me graag zien en de rust van het alleen thuis zijn!