Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ulla
In dat hele keurrapport staat niet 1 fout vermeld dus dat beloofd nog wat voor de toekomst. :-*

Sommige keurmeesters verwachten dat zelfs al  een pup van 5 maanden een standbeeld is en alles over zich heen laat komen.
Nou nee dus laat haar eerst maar pup zijn en dat doe jij. ;)
Door me and my boys
Angelique schreef: Owww losgeschoten pups, altijd hilarisch  :biggrin2: jammer van de plaatsing, maar een prachtig keurrapport. Time is on your side  :-*
nou... dit dus :)
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: "Mooie belijnde zeer vrouwelijke, elegante teef van 5 mnd. Mooi bevlekt. vrouwelijk hoofd met mooi oog, oor en gebit. Zeer mooie hals en voorborst. Goede opperarm. Mooie bone en voeten. Goede borstdiepte en lichaamslengte. Prachtige rug, croupe en achterhandhoeking. Mooie staartdracht. Gaat vlot en uitgrijpend door de ring. Gaat voor nog iets los in beweging. Zeer correct ringgedrag. Goede handling. Veelbelovend".
Nou dat is helemaal waar, je deed het echt super! Ik snap er niks van dat je niet geplaatst werd.
Door *Dorothea*
henneke schreef: Zeg Leo even dat ik trots op hem ben ! Super gedaan zeg . En jij ook Lizzy x
Ja Leo deed het super, ze liep echt heel netjes!
Door Lizzy
henneke schreef: Zeg Leo even dat ik trots op hem ben ! Super gedaan zeg . En jij ook Lizzy x
Doe ik :-* :-* :-* :-* :-*

Dank je :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En jij bedankt voor het oppassen op Ling en Bisq lieverd :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Door henneke
Lizzy schreef: Doe ik :-* :-* :-* :-* :-*

Dank je :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

En jij bedankt voor het oppassen op Ling en Bisq lieverd :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Graag gedaan wel jammer dat de meiden een die pups zijn er niet dus wij rusten uit dag hadden ingelast en niet van de bank afkwamen haha ik zweer het ik heb ze op een gegeven moment de tuin in geschopt en de deur dicht gedaan , binnen twee minuten dacht ik waar zijn ze toch ..... Had Bisq de deur open gemaakt en lagen ze weer binnen te ronken toen heb ik de moed opgegeven ! Malle meiden
Door Erna
Hier ook ff de rapportjes van mijn smurfen

Namara's Speed of Sound (Lisa):
Mooie 5 maanden oude teef van correct type. Goed hoofd. Goed oog, oor & gebit.
Mooie hals & schouder
Correcte voorborst. Mooi bone & voeten
Goede ribwelving & diepte
Mooie rug
Goede hoeking voor & achter
Goed & correct uitgrijpend gangwerk
Correcte staart dracht
Mooie bevlekking, fijn ringgedrag.
Veel belovend

Namara's Oki Doki (Mona):

Mooie 5 maanden oude teef met prachtige bevlekking
Goed hoofd met mooi gedragen oor
Goed donker oog. Correct schaargebit
Goede hals, voorborst, bone en voeten
Correct gehoekt voor
Goede borstpartij van goede diepte
Correcte rug & bekken
Goed gehoekt achter wat zich toont in een uitstekend uitgrijpend gangwerk.
Goede staartdracht & ringgedrag.
2 Veelbelovend
Door C@rine
Allen van harte gefeliciteerd met jullie resultaten!
En dan ook nog een leuke dag, en buiten, dat is dan toch genieten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door