Sommige keurmeesters verwachten dat zelfs al een pup van 5 maanden een standbeeld is en alles over zich heen laat komen.
Nou nee dus laat haar eerst maar pup zijn en dat doe jij.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Owww losgeschoten pups, altijd hilarischnou... dit dusjammer van de plaatsing, maar een prachtig keurrapport. Time is on your side
![]()
Lizzy schreef: "Mooie belijnde zeer vrouwelijke, elegante teef van 5 mnd. Mooi bevlekt. vrouwelijk hoofd met mooi oog, oor en gebit. Zeer mooie hals en voorborst. Goede opperarm. Mooie bone en voeten. Goede borstdiepte en lichaamslengte. Prachtige rug, croupe en achterhandhoeking. Mooie staartdracht. Gaat vlot en uitgrijpend door de ring. Gaat voor nog iets los in beweging. Zeer correct ringgedrag. Goede handling. Veelbelovend".Nou dat is helemaal waar, je deed het echt super! Ik snap er niks van dat je niet geplaatst werd.
henneke schreef: Zeg Leo even dat ik trots op hem ben ! Super gedaan zeg . En jij ook Lizzy xJa Leo deed het super, ze liep echt heel netjes!
henneke schreef: Zeg Leo even dat ik trots op hem ben ! Super gedaan zeg . En jij ook Lizzy xDoe ik
Lizzy schreef: Doe ikGraag gedaan wel jammer dat de meiden een die pups zijn er niet dus wij rusten uit dag hadden ingelast en niet van de bank afkwamen haha ik zweer het ik heb ze op een gegeven moment de tuin in geschopt en de deur dicht gedaan , binnen twee minuten dacht ik waar zijn ze toch ..... Had Bisq de deur open gemaakt en lagen ze weer binnen te ronken toen heb ik de moed opgegeven ! Malle meiden![]()
![]()
![]()
![]()
Dank je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bedankt voor het oppassen op Ling en Bisq lieverd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()