Ik zit op +14 kg nu... (3 weken voor ud, dus netjes)
Ik loop nu met deze warmte op crocs of blote voeten...
Beebje werd bij mij met 35 weken geschat op 2700 gram...
Zou uitkomen op ong 3300/3800 gram als zo door zet...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sonja schreef: Ik vind op slippers lopen eigenlijk gewoon eng.Tenen stoten gebeurt niet want daar is het randje net hoog genoeg voor.... en ik heb geen lomperd gehad die op mijn tenen ging staan want men past wel op bij een zwangere vrouw....Ik ben altijd bang dat ik m'n tenen stoot en er gaat steevast een lompe boef op m'n blote voeten staan.
![]()
Ivonne schreef: Tenen stoten gebeurt niet want daar is het randje net hoog genoeg voor.... en ik heb geen lomperd gehad die op mijn tenen ging staan want men past wel op bij een zwangere vrouw....Ik bedoel met 'lompe boef' m'n bouvier.
gewoon kopen; je zult het een verademing vinden....
fem fatale schreef: Ballerina's bieden niet meer bescherming dan een slippertje, en hebben ook nog eens geen voetbed. Daar hoef je ze dus niet voor te kopen.Je tenen zijn toch beschermd? Dat scheelt toch alweer. En je hebt ook wat luxere, comfortabele ballerina's. Krijg je meer een sportief model. Zoiets als deze had ik in gedachten: http://www.bonprix.nl/product/ballerinas-rood-943909/ Maar helaas zijn die er dan net weer niet meer in mijn maat.
wenche schreef: Mijn anders zo lompe Pip is nu in mijn zwangerschap echt heel voorzichtig...dan hoop ik dat je alles klaar hebt staan om te vertrekken
Ze lijkt echt uit te kijken wat ze doet/waar ze loopt/ligt...
Maar Pip is sowieso vanaf het begin van mijn zwangerschap erg veranderdmeer volwassen...
Ze lijkt ineens heeeel veel kwartjes te hebben die op zijn plaats vallen, het trekken wordt een stuk minder, ze kan ineens 's nachts los in huis zonder slopen...
Ze zit alleen wel de laatste paar dagen ongeveer aan mij vast geplakt....
Jantina schreef: Wat hebben jullie trouwens voor de honden geregeld als je gaat bevallen? Ik vraag mijn ouders of zusjes hierheen te komen zodra wij richting ziekenhuis gaan. Lijkt me voor hen het fijnste in de eigen omgeving te blijven, als ik met weeën vertrek weten ze vast al heel goed hoe laat het is en zullen ze ook onrustig zijn.Voor de honden regel ik niks
orinake schreef: dan hoop ik dat je alles klaar hebt staan om te vertrekkenIk heb alles al een week of 3 klaar staan
Ik loop al enkele dagen rond met het idee dat ik mijn 6 weken niet ga uitdoen.
Waarom geen idee, gewoon een gevoel.
En mijn Illa is die dagen ook "onrustiger" dan anders.
Als ze binnen zit bij mij zoekt ze continu contact, als ik men hand weg haal bij haar begint ze te duwen tot ik weer contact maak met haar.
Isack onze oudste reu die anders geen *tuut* respect heeft voor mij komt bij mij op bed liggen, kruipt me in de zetel, komt knuffelen...
De enige hier die zijn normale streken behouden heeft is puberende Lykaios
Voor de honden regel ik niksdie zijn gewend een aantal uren alleen te zijn;
opvang voor de kindjes is geregeld, die gaan allebei naar men ouders logeren die week.
nu stel dat het vroeger begint dan gepland, dan woont mijn zus hier een dorp verder dus kan zij de kindjes opvangen tot ze naar men mama kunnen.
De honden die zullen in hun buiten kennels gaan (Lykaios zowiso vast in de kennel, illa en Isack afhankelijk van de temperaturen vast in de kennel of los op de oprit (kennel is uit de zon en dus wat frisser)).
Als het begint en Fanne is niet thuis dan bel ik een van zijn collega's bij de brandweer. Een van de nieuwe ambulanciers woont hier in de straat, een andere 2 straten verder. En de kazerne is hier de straat uit dus daar staat een ambu klaar moest het nodig zijn :p
Kan men zus de kindjes niet komen halen is er altijd een vrouw of brandweercollega van fanne die de kindjes wel wil/kan opvangen
Ik ben er dus heel gerust in![]()