Tsja je moet toch wat. Ik kan niet maar een halve week zitten te wachten tot hij eens iets eet.. En in 1 week niet eens 50% van zijn aanbevolen hoeveelheid op eet. Hij is goed op gewicht maar wil niet dat hij af gaat vallen, en al helemaal niet dat hij tekort krijgt.
Goed nieuws: heb vandaag even makkelijk menu gegeven, kippenrug, kipfilet en lamshart. Hij heeft zojuist alles in 1 keer opgegeten!

Ik denk dat ik maar even moet wachten met eendkarkas bijvoorbeeld. Kip vleesbot eet hij altijd wel, eend heeft ie gewoon meer moeite mee.
Iemand nog een tip over orgaan? Nier en lever eet hij niet zo, ook niet als het 10 seconden gebakken is. Hart en pens uiteraard wel, maar dat alleen is niet genoeg. Anders toch eerst een gemalen orgaan mix geven?
Ik overweeg idd ook om deels kvv deels barf te doen, om zo te beginnen. Dan kan ik op de barf dagen de dingen voeren waarvan ik weet dat hij ze wel lust. En rustig laten wennen aan bijvoorbeeld eend.
Heb hem gister uit nood een schaal brokken gegeven, die had ik nog staan. Hij vond het heerlijk! Vandaag lekker aan de diarree!