Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door wenche
Wat een mooi meisje Ivonne :)

Ik ben hierin dubio... Schoonzusjes en schoonouders willen geld bij een leggen om een newborn set voor op de tripptrapp te kopen, maar ik heb nu een mooie draagzak gezien (goedkoper voor hun :p) die ik graag wil hebben... Nu dus in dubio of ik ze moet bellen/appen/mailen dat ik liever die draagdoek heb...
Voel me dan zo'n zeur... (Aangezien het een gekregen iets is)
Door Jantina
@wenche: zou het gewoon zeggen hoor! Mijn schoonmoeder wilde ook heel lief bedoeld een dure inbaker toestand doek geven omdat mijn schoonzusje dat toen ook had, maar ik vind dat helemaal niks. Voor dat geld nog een mooie omslagdoek van Koeka gekregen! Allemaal blij, zij omdat ze iets nuttigs kan geven en ik omdat ik wat moois heb!
@Ivonne, ooooh dat zou hier ook zo maar kunnen gebeuren ben ik bang, haha
Door Riek
Ivonne schreef: Ik betrapmezelf er wel op dat ik ook nog veel in de hondetermen zeg :-[ dan zeg ik 'het vrouwtje zal even.. ' of ik breng je naar je mandje....
:biggrin2: :biggrin2:
Geloof me, bij het opvoeden van een kind heb je heel veel aan de gehoorzaamheidscursus voor je hond als je die ooit gedaan hebt.
Het ontloopt elkaar niet zo veel.
Bij beide moetje consequent zijn.
Honden en kinderen zijn pas leuk als  ze luisteren roep ik altijd.
Door orinake
wenche schreef: Wat een mooi meisje Ivonne :)

Ik ben hierin dubio... Schoonzusjes en schoonouders willen geld bij een leggen om een newborn set voor op de tripptrapp te kopen, maar ik heb nu een mooie draagzak gezien (goedkoper voor hun :p) die ik graag wil hebben... Nu dus in dubio of ik ze moet bellen/appen/mailen dat ik liever die draagdoek heb...
Voel me dan zo'n zeur... (Aangezien het een gekregen iets is)
ik zou dit toch zeggen hoor...
Als gever van een cadeautje zou ik liever hebben dat het iets is dat het koppel echt kan gebruiken ipv een of ander hebbeding dat ze eigenlijk niet echt nodig hebben.

Daarom dat ze in BE met een geboortelijst werken, dan hebben ze keuze maar dan krijg je zeker dingen die je nodig hebt :)
Ivonne schreef: Ik betrapmezelf er wel op dat ik ook nog veel in de hondetermen zeg :-[ dan zeg ik 'het vrouwtje zal even.. ' of ik breng je naar je mandje....
Dat word alleen erger hoor :p
Ik was van de week in de tuin met een van de honden en de 2 kindjes. Op een bepaald moment wil de dochter (4.5) iets oprapen van tussen het afval en ipv dat ik zeg: Eowynn blijf daar af, nee hoor... Eowynn FOEI!
Of hoe dikwijls dat ik zeg tegen de kindjes: loop voor (commando van men overleden Tristan, om tussen huizen en auto's te passeren als het te smal werd)...
Door Ivonne
Riek schreef: :biggrin2: :biggrin2:
Geloof me, bij het opvoeden van een kind heb je heel veel aan de gehoorzaamheidscursus voor je hond als je die ooit gedaan hebt.
Het ontloopt elkaar niet zo veel.
Bij beide moetje consequent zijn.
Honden en kinderen zijn pas leuk als  ze luisteren roep ik altijd.
ik geloof inderdaad dat ik veel van het Bassen-tijdperk gebruik....  :-[.... en ik ben het met je eens; honden en kinderen zijn leuk als ze luisteren (hoewel dit mupje nog een beetje te jong is met haar twee weken)

Ik heb ook al geroepen: 'blijf' met zo'n handbeweging erbij....  :-[ :biggrin2:..... ja, blijven deed ze wel in haar wipstoeltje....  :-[
Door Riek
Ivonne schreef: ik geloof inderdaad dat ik veel van het Bassen-tijdperk gebruik....  :-[.... en ik ben het met je eens; honden en kinderen zijn leuk als ze luisteren (hoewel dit mupje nog een beetje te jong is met haar twee weken)

Ik heb ook al geroepen: 'blijf' met zo'n handbeweging erbij....  :-[ :biggrin2:..... ja, blijven deed ze wel in haar wipstoeltje....  :-[
Kijk, ze luistert al  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door