wat een prachtig mooi en ontroerende foto.
Gefeliciteerd met je mooi dochter, die heel erg mooie namen heeft trouwens!
Hoe roepen jullie haar?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Ivonne schreef: Ik betrapmezelf er wel op dat ik ook nog veel in de hondetermen zegdan zeg ik 'het vrouwtje zal even.. ' of ik breng je naar je mandje....
wenche schreef: Wat een mooi meisje Ivonneik zou dit toch zeggen hoor...
Ik ben hierin dubio... Schoonzusjes en schoonouders willen geld bij een leggen om een newborn set voor op de tripptrapp te kopen, maar ik heb nu een mooie draagzak gezien (goedkoper voor hun :p) die ik graag wil hebben... Nu dus in dubio of ik ze moet bellen/appen/mailen dat ik liever die draagdoek heb...
Voel me dan zo'n zeur... (Aangezien het een gekregen iets is)
Ivonne schreef: Ik betrapmezelf er wel op dat ik ook nog veel in de hondetermen zegDat word alleen erger hoor :pdan zeg ik 'het vrouwtje zal even.. ' of ik breng je naar je mandje....
Riek schreef:ik geloof inderdaad dat ik veel van het Bassen-tijdperk gebruik....![]()
Geloof me, bij het opvoeden van een kind heb je heel veel aan de gehoorzaamheidscursus voor je hond als je die ooit gedaan hebt.
Het ontloopt elkaar niet zo veel.
Bij beide moetje consequent zijn.
Honden en kinderen zijn pas leuk als ze luisteren roep ik altijd.
Ivonne schreef: ik geloof inderdaad dat ik veel van het Bassen-tijdperk gebruik....Kijk, ze luistert al.... en ik ben het met je eens; honden en kinderen zijn leuk als ze luisteren (hoewel dit mupje nog een beetje te jong is met haar twee weken)
Ik heb ook al geroepen: 'blijf' met zo'n handbeweging erbij....![]()
..... ja, blijven deed ze wel in haar wipstoeltje....
![]()