Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Neally schreef: ik mis in dit rijtje de metalen of tegenwoordig kunststoffen bandenlichters, zonder die komt de band dus echt niet nooooooooit meer indie heb je niet nodig als je het goed doet...
de velg.... (theelepels?)
hannabelgje schreef: Bij het plakken hoeft het wiel toch niet losHet mag wel natuurlijk![]()
Angelique schreef: Het mag wel natuurlijkJa, maar dan alleen om de moeilijkheidsgraad te verhogen.![]()
K&D schreef: Ja, maar dan alleen om de moeilijkheidsgraad te verhogen.B E Z I G H E I D S T H E R A P I E![]()
Neally schreef: ik mis in dit rijtje de metalen of tegenwoordig kunststoffen bandenlichters, zonder die komt de band dus echt niet nooooooooit meer inToch is het beter om zonder hulp van een bandenlichter de buitenband erom te leggen, aangezien de kans heeeel erg groot is dat je je binnenband opnieuw lekprikt met je bandenlichter (als is tie nog van kunststof)
de velg.... (theelepels?)
Gonnie schreef: Toch is het beter om zonder hulp van een bandenlichter de buitenband erom te leggen, aangezien de kans heeeel erg groot is dat je je binnenband opnieuw lekprikt met je bandenlichter (als is tie nog van kunststof)Ik ken niets anders dan met die bandenlichter. Hoe doe je het zonder dan???????![]()
Gonnie schreef: Toch is het beter om zonder hulp van een bandenlichter de buitenband erom te leggen, aangezien de kans heeeel erg groot is dat je je binnenband opnieuw lekprikt met je bandenlichter (als is tie nog van kunststof)Ken ik niet, wel een laaienlichter![]()