Er zijn zoveel factoren die er voor kunnen zorgen dat je ziet wat je ziet.
Maar wat je ziet kan ook ergens anders vandaan komen in het lichaam. Terwijl je de huid ziet dat is juist zo moeilijk bij de werking van een lichaam.
Een van mijn katten heeft nooit huidproblemen gehad maar heeft zich nu kale plekken gelikt.
Ze begon aan de binnenkant van haar voorpootje, de plek is ongeveer 2x2,5 cm groot. (zie mijn onderwerp : Acupunctuur/orthomoleculaire arts en vraag over groeplipmossel en krillolie.
Ze heeft sinds gisteren nog een plekje maar nu in haar linker lies. Het begon met wat pukkeltjes en nu is het een kaal gelikte plek waar ook de huid van beschadigd is door het likken.
Ik ga deze week met mijn kat Kleine Meid naar een reguliere arts die veel andere dingen heeft geleerd zoals bioresonatie.
Dan meten ze frequenties in het lichaam en alle delen van het lichaam en vergelijken dat met hoe de frequenties normaal zouden moeten zijn.
Zo kunnen dan storingen of disbalans gemeten worden.
Ik ben heel benieuwd want dit is mijn eerste ervaring met bioresonatie!
Ik zal er een nieuw onderwerp van maken. Misschien wel handig ivm andere die hier ook ervaring mee hebben of er in geïnteresseerd zijn.