sommige visjes eten garnalen of de kleintjes ervan.. zelfde met algenetters... maar begrijp nu niet alle vissen..
danny heeft er tetra's bij die eten ook geen garnaaltjes..
ik vind ze makkelijk te houden
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Bij soorten die heel vlug kweken kun je best hele kleine vissen zetten, maar dan wel de waterwaardes goed in het oog houden. Vissen vervuilen veel meer dan garnalen.ja id... slakken overigens ook... zijn wel opruimers maar wat ze zelf produceren eten ze niet op natuurlijk.... en dat is heel wat!
Anneloog schreef: Prachtige foto's rapalje maar ik heb je dan ook wel eerder gezien op garnalen fora dus deze prachtige collectie van prachtige dieren verbaast me niks.Citroentjes en Sakura's en tijgertjes houden ook niet zo van heel zacht met hele lage ph, dus die zitten gewoon op zwart zand en grind (deels osmose en deels kraanwater) en daar zitten de slakken ook bij.
Zie ook prachtige sula slaken op paar foto's neem aan dat je die niet op ph lage bodem hebt of eventueel osmose?
keetje schreef: Ik heb altijd gelezen dat als de mondjes van de vissen kleiner zijn dan de garnalen dat ze samen kunnen.Er bestaan bijna geen vissen met kleinere mondjes dan een babygarnaal!