Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Laura2004
oebaya schreef: Tuurlijk, maar als je een beetje rondzoekt, dan vind je van alles over sterilisatie hier op Barfplaats incl. de bibliotheek.
gr.
Nicolette
Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.
Door Ineke
Laura2004 schreef: Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van dit forum.
In dat geval zouden we aan de bibliotheek genoeg hebben en kan de rest van het forum sluiten.
Je mag hier toch gewoon je vragen stellen, al is het voor de 100.000 keer? ;)
Door sylvia
Laura2004 schreef: Ik zal de volgende keer wel even rond zoeken dan. Ik wist niet dat het vervelend gevonden zou worden.
Van mij mag je vragen hoor, als iedereen alleen maar gaat zoeken valt het forum dood ;)
Door Laura2004
sylvia schreef: Van mij mag je vragen hoor, als iedereen alleen maar gaat zoeken valt het forum dood ;)
Gelukkig maar, dan blijf ik vooral vragen stellen!
Door Ineke
Laura2004 schreef: Gelukkig maar, dan blijf ik vooral vragen stellen!
Vooral doen. De vragen die jij stelt, hoef ik niet te stellen ;D
Door Lizzy
oebaya schreef: Tuurlijk, maar als je een beetje rondzoekt, dan vind je van alles over sterilisatie hier op Barfplaats incl. de bibliotheek.
gr.
Nicolette
Ik vind dit echt een beetje een vreemde stelling, op een 'vragen-stel forum'.
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 26 feb 2005, 10:23, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door