Moderator: Lizzy
EvitaP schreef: Als ze gezond is lijkt het me beter om haar helemaal niet te laten 'helpen'.Het gaat ook niet om mijn hond maar om die van iemand anders. En diegene wil haar hond gewoon laten steriliseren en ze wil het binnenkort al laten doen, want ze is net loops geweest, ze is 9 maanden. Ik vond het erg jong, dus daarom vroeg ik me af wat nu beter is.
tieneke schreef: Zijn de risico's op tumoren en dergelijke nu groter bij niet steriliseren...of is het te verwaarlozenben je ook aan t dubben....![]()
Laura2004 schreef: Dat zei ik dus ook tegen haar. Ik ken nl ook iemand bij wie dat is gebeurd. Die hond bleef klein en ze bleef zich gedragen als een pup. Je weet natuurlijk niet zeker of het door de sterilisatie komt.Onze Groninger merrie(haast 3 jaar) is nog niet geweldig groot,wij wilden haar dit jaar laten dekken maar doen dit toch nog maar niet.
gonny schreef: ben je ook aan t dubben....Het bloeden en apart houden vind ik niet erg maar wel al de medische verhalen eromheen
ik nml wel met Mientje....
gonny schreef: Mientje is nog steeds depri....ze kan nog steeds niet veel hebben van Boris dus daarom zit ik ook te denken, en te denken.....Tara is dezelfde bitch als voor haar loopsheid 8)