Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door judith1967
fem fatale schreef: Amsterdam. Maar ik doe ook al niet aan de vleeslijntjes omdat mijn katten en fret eigenlijk alleen prooi eten.
Oooh jammer!!! :-[
Door Martine-Tom
fem fatale schreef: Amsterdam. Maar ik doe ook al niet aan de vleeslijntjes omdat mijn katten en fret eigenlijk alleen prooi eten.
ze kunnen gewoon in een flop dus ik wil je er best een paar sturen hoor  :)
Door Martine-Tom
fem fatale schreef: Ja heel graag! Geen idee wat het is, maar iets wat bug heet vinden mijn katten ongetwijfeld fantastisch.
wij noemen ze graag "vibra-torren"  :biggrin2:

pb je adres even dan stuur ik er van de week een paar jouw kant op :)
Door Ramses1
Sanyo schreef: Vandaag twee oranje "dummy's" gekocht voor in het water à 99 cent :biggrin2: en de dames vonden ze vanmiddag helemaal geweldig met het zwemmen in het kanaal. :)
De gedroogde kipfilet heb ik maar laten liggen, gezien de ingrediëntenlijst (uit mijn hoofd): kipfilet, glycerine, maiszetmeel, zout en suiker :-X
dan droog ik toch liever zelf.....
Die hebben ze bij onze Action niet >:( >:( >:(
Die verkoopster keek me aan alsof ik gek was toen ik naar gedroogde kipfilet vroeg  ::)
Door lauraV
Ramses1 schreef: Die hebben ze bij onze Action niet >:( >:( >:(
Die verkoopster keek me aan alsof ik gek was toen ik naar gedroogde kipfilet vroeg  ::)
ik heb zaterdag ook een zakje gehaald ...
toen ik het open maakte kwam een chemisch geurtje je te gemoed , en t vlees was vies plakkerig ....ik heb t weg gegooid  :-\
Door *Dorothea*
en ze hebben je ook al geflest met je zwembad  ::)
Door saskia37
In de stad hebben ze het wel zag ik, maar ik vond het er niet echt lekker uitzien, en zag dat er zout en suiker in zat en heb het lekker laten liggen.
Door Ramses1
*Dorothea* schreef: en ze hebben je ook al geflest met je zwembad  ::)
Ja!  >:( >:( >:(

De verkoper vertelde me niet dat er nog een deksel bijhoorde en heb 5 euro betaald voor een half zwembad!
Door WillyP
lauraV schreef: ik heb zaterdag ook een zakje gehaald ...
toen ik het open maakte kwam een chemisch geurtje je te gemoed , en t vlees was vies plakkerig ....ik heb t weg gegooid  :-\
saskia37 schreef: In de stad hebben ze het wel zag ik, maar ik vond het er niet echt lekker uitzien, en zag dat er zout en suiker in zat en heb het lekker laten liggen.
Bij de Aldi hebben ze wel puur gedroogde kipfilet, geen toevoegingen, dus ik neem ze daar altijd mee.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door