Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Jantina schreef: Nee alleen bloeddruk gemeten. Heb HA ook gebeld en die wil dat ik morgenochtend van alles laat prikken. Die was er -net als ik- niet gerust op. Ik denk dat ik maar van verloskundige praktijk switch. Krijg niet anders te horen dan 'hoort er bij'. Ja doei. Ik hoop nog 3 maanden dit kindje te dragen maar op deze manier gaat dat niet goedkomen ben ik bang.Dat zou ik zeker maar doen! Wat kwaaltjes en ongemak hoort erbij, maar als je op de snelweg flauwvalt na opmerkingen als 'het hoort erbij' dan heb ik het gevoel dat ze je niet serieus genoeg neemt, helemaal omdat je vaker aangeeft dat je je niet lekker voelt. Er zijn altijd zeurzakken onzekere zwangeren die bij elk bandenpijntje gillen, maar een goede verloskundige behoort die eruit te filteren. De bevalling komt ook nog en het is wel zaak dat je vertrouwen hebt op de kundigheid van de verloskundige.
calimero_a schreef: Auto moest vandaag voor de apkWowKost meer als 1000 euro
![]()
Jantina schreef: Tsja Nyn, Ik reed voor de fly over waar je rechts er af kunt ri zuidplein maar ik moest links rijden om ri europoort te gaan. Enige optie was een extra baan naar links om zo op de middenberm te komen ipv tig banen naar rechts om de vluchtstrook op te kunnen.Ja, dan kun je inderdaad niet anders
Nynke schreef: Goed zo Pixie !!! Droog gelopen vandaag Theo??Vandaag hebben we het helemaal droog gehouden. Half bewolkt en een graad of 16![]()
TMG1961 schreef: Vandaag hebben we het helemaal droog gehouden. Half bewolkt en een graad of 16Fantastisch !!!! Hoop dat je ervan genoten hebt !!!!
Nynke schreef: Fantastisch !!!! Hoop dat je ervan genoten hebt !!!!Zolang het droog is loopt het heerlijk op de hei![]()
TMG1961 schreef: Zolang het droog is loopt het heerlijk op de heiEn als je dan ook nog eens 500 schaapjes tegenkomt die op 30 cm rondom je heen lopen is het nog beter. Het windje wat er stond was wel lekker want de schaapjes waren vergeten in bad te gaan
![]()