Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door *Dorothea*
eelke schreef: Wauw gaaf! En ook dat ze af en op stapt! (ik vind het al een hele klus om af en op te stappen, en doe dat liever zo min mogelijk :P )
misschien rijdt ze op een shetlander?  :biggrin2:
Door -Saskia-
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
Wat lachen!!  :D
Door Els&Flow
*Dorothea* schreef: misschien rijdt ze op een shetlander?  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: Nee, niet bepaald, maar daar zat ze totaal niet mee. En Flow is ook zo'n schatje, die kan niemand weerstaan. :D Foto's heb ik niet gemaakt, dat vond ik op dat moment echt niet kunnen. Dit was zo'n lief momentje.
Door eelke
Els en Max schreef: :biggrin2: :biggrin2: Nee, niet bepaald, maar daar zat ze totaal niet mee. En Flow is ook zo'n schatje, die kan niemand weerstaan. :D Foto's heb ik niet gemaakt, dat vond ik op dat moment echt niet kunnen. Dit was zo'n lief momentje.
Super gaaf hoor! Bij gebrek aan foto's ben ik toch wel nieuwsgierig; wat voor paard? Stapte ze makkelijk weer op? Met hoe veel was ze?
Wat vond Flow van de paarden?
Door Angelique
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!
Nah, wat leuk! (had ze al een ander kapsel  :biggrin2:
Door miik
Els en Max schreef: :biggrin2: :biggrin2: Nee, niet bepaald, maar daar zat ze totaal niet mee. En Flow is ook zo'n schatje, die kan niemand weerstaan. :D Foto's heb ik niet gemaakt, dat vond ik op dat moment echt niet kunnen. Dit was zo'n lief momentje.
Wauw wat gaaf zeg !!!
En wat heerlijk dat Beatrix daar weer lekker de tijd voor heeft, lekker paardrijden en genieten van haar oude dag !
Door Els&Flow
Geen cap, kapsel is nog steeds a la Beatrix :biggrin2:, aangevuld met een witte band dit keer en ze reed op een groot bruin paard (schofthoogte minstens 1.75), waar ze zonder enige moeite zelf op en afstapte. Ik vond het stoer, heb zelf nog altijd een trapje nodig. :biggrin2:
Door eelke
Els en Max schreef: Geen cap, kapsel is nog steeds a la Beatrix :biggrin2:, aangevuld met een witte band dit keer en ze reed op een groot bruin paard (schofthoogte minstens 1.75), waar ze zonder enige moeite zelf op en afstapte. Ik vond het stoer, heb zelf nog altijd een trapje nodig. :biggrin2:
Oh, geweldig!  8)

En bedankt voor de antwoorden, heb ik er toch een plaatje bij :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door