Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Wauw gaaf! En ook dat ze af en op stapt! (ik vind het al een hele klus om af en op te stappen, en doe dat liever zo min mogelijkmisschien rijdt ze op een shetlander?)
*Dorothea* schreef: misschien rijdt ze op een shetlander?Dan vind ik r stom! Haha, maar dat zal wel niet. Oh lekker he, heeft ze nu alle tijd voor natuurlijk!![]()
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!Wat lachen!!
*Dorothea* schreef: misschien rijdt ze op een shetlander?![]()
Els en Max schreef:Super gaaf hoor! Bij gebrek aan foto's ben ik toch wel nieuwsgierig; wat voor paard? Stapte ze makkelijk weer op? Met hoe veel was ze?![]()
Nee, niet bepaald, maar daar zat ze totaal niet mee. En Flow is ook zo'n schatje, die kan niemand weerstaan.
Foto's heb ik niet gemaakt, dat vond ik op dat moment echt niet kunnen. Dit was zo'n lief momentje.
Els en Max schreef: Wij zijn net in de duinen prinses Beatrix tegen gekomen met haar gevolg, ze was te paard. Na 1 blik op Flow stapte ze af om haar een knuffel te geven en na een complimentje over de kar en uiteraard over Flow steeg ze op en vertrok weer. Ik vond het super gaaf!!!!Nah, wat leuk! (had ze al een ander kapsel
Els en Max schreef:Wauw wat gaaf zeg !!!![]()
Nee, niet bepaald, maar daar zat ze totaal niet mee. En Flow is ook zo'n schatje, die kan niemand weerstaan.
Foto's heb ik niet gemaakt, dat vond ik op dat moment echt niet kunnen. Dit was zo'n lief momentje.
Angelique schreef: Nah, wat leuk! (had ze al een ander kapselOh ja, had ze wel of geen cap op?![]()
Els en Max schreef: Geen cap, kapsel is nog steeds a la BeatrixOh, geweldig! 8), aangevuld met een witte band dit keer en ze reed op een groot bruin paard (schofthoogte minstens 1.75), waar ze zonder enige moeite zelf op en afstapte. Ik vond het stoer, heb zelf nog altijd een trapje nodig.
![]()