Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Nynke schreef: Wat is Puk voor een dier? Een fret misschien??Gezellie
OT: Gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn zus bij Curry's en vannacht ook best goed geslapen, maar ik ben nog niet helemaal fitStraks komen Pauline en Eddie, want Richard en Eddie gaan trainen voor de Vierdaagse en dus lopend naar Delft. Ik schat zo'n 30 kilometer
![]()
![]()
pallas schreef: GezellieVolgens Plien 36Jullie gaan zeker een blokje met de hondjes lopen? Dat zal wel geen 30 km zijn .....
OT vannacht weer eens de marathon gelopen..ben er maar uit gegaan en teken en schilderwerk gemaakt. Daarna als een blok weer inslaap en net pas wakkerNu even lekker bakje thee en langzaam bijkomen van een drukke nacht
![]()
Ik hoop dat het weer wat opknapt in de loop van de dag, want eigenlijk wil ik even met Ro koffie leuten/ terrasje paken oid...al is het maar voor heel even wat anders doen. Tis nu nog bewolk en als ik niet te lang wacht kunnen de honden nog even naast de fiets oid![]()
Ronald schreef: Leuk Karin! Kom je hem nog even showen?
Nynke schreef: Volgens Plien 36![]()
maar nee, we gaan een stukkie lopen in het Bergsebos
![]()
![]()
Kaela schreef: Tot 8 uur geslapen, wat bijzonder veel langer is dan de laatste 2,5 week. Oscar uitgelaten, ontbeten, in bad geweest en toen in bed gekropen. Wat kan een mens toch blij worden van languit gestrekt kunnen slapenZie je al helemaal liggen met de poezen
De poezen waren ook blij met mij. Pluk heeft 5 minuten lang met mijn hoofd geknuffeld. Volgens mij vind ze mijn crèmespoeling lekker (of juist heel vies) ruiken. Daarna hebben ze allebei dicht tegen mij aan met me mee liggen slapen, zo gezellig!
Nu ben ik weer lekker fit en ga ik met de nieuwe camera experimenteren. Heel vervelend![]()
pluto schreef: Arbeit macht froh!Ik doe gezellig met je mee....
Collega op vakantie dus de komende 3,5 weken bikkelen met 6 dagen per week en 10 uur per dag!
Mag vanavond nog tot 1.00u, dan morgen rondje kermis met buurvrouw en buurmeisje.
*Dorothea* schreef: Ik doe gezellig met je mee....De kermis of het werk?
pluto schreef: De kermis of het werk?werk, maar ik hoef maar tot 21.00 dan heb ik er 12 uur opzitten....
![]()
*Dorothea* schreef: werk, maar ik hoef maar tot 21.00 dan heb ik er 12 uur opzitten....Goed bezig, wij houden die motor der economie wel draaiende zo!
pluto schreef: Goed bezig, wij houden die motor der economie wel draaiende zo!ik heb de laatste klant gratis geholpen