Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pallas
Nynke schreef: Wat is Puk voor een dier? Een fret misschien??

OT: Gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn zus bij Curry's en vannacht ook best goed geslapen, maar ik ben nog niet helemaal fit  :-X  Straks komen Pauline en Eddie, want Richard en Eddie gaan trainen voor de Vierdaagse en dus lopend naar Delft. Ik schat zo'n 30 kilometer  :) :)
Gezellie :) Jullie gaan zeker een blokje met de hondjes lopen? Dat zal wel geen 30 km zijn ..... :biggrin2:

OT vannacht weer eens de marathon gelopen..ben er maar uit gegaan en teken en schilderwerk gemaakt. Daarna als een blok weer inslaap en net pas wakker :-[ Nu even lekker bakje thee en langzaam bijkomen van een drukke nacht :P
Ik hoop dat het weer wat opknapt in de loop van de dag, want eigenlijk wil ik even met Ro koffie leuten/ terrasje paken oid...al is het maar voor heel even wat anders doen. Tis nu nog bewolk en als ik niet te lang wacht kunnen de honden nog even naast de fiets oid  :)
Door Nynke
pallas schreef: Gezellie :) Jullie gaan zeker een blokje met de hondjes lopen? Dat zal wel geen 30 km zijn ..... :biggrin2:

OT vannacht weer eens de marathon gelopen..ben er maar uit gegaan en teken en schilderwerk gemaakt. Daarna als een blok weer inslaap en net pas wakker :-[ Nu even lekker bakje thee en langzaam bijkomen van een drukke nacht :P
Ik hoop dat het weer wat opknapt in de loop van de dag, want eigenlijk wil ik even met Ro koffie leuten/ terrasje paken oid...al is het maar voor heel even wat anders doen. Tis nu nog bewolk en als ik niet te lang wacht kunnen de honden nog even naast de fiets oid  :)
Volgens Plien 36  :D :D  maar nee, we gaan een stukkie lopen in het Bergsebos  :P :P
Door Kaela
Tot 8 uur geslapen, wat bijzonder veel langer is dan de laatste 2,5 week. Oscar uitgelaten, ontbeten, in bad geweest en toen in bed gekropen. Wat kan een mens toch blij worden van languit gestrekt kunnen slapen  :sleeping:
De poezen waren ook blij met mij. Pluk heeft 5 minuten lang met mijn hoofd geknuffeld  ;D. Volgens mij vind ze mijn crèmespoeling lekker (of juist heel vies) ruiken. Daarna hebben ze allebei dicht tegen mij aan met me mee liggen slapen, zo gezellig!

Nu ben ik weer lekker fit en ga ik met de nieuwe camera experimenteren. Heel vervelend  ::)
Door TMG1961
Vanochtend op het stalen ros gestapt en dapper getrapt om de pilletjes voor Pixie te halen zodat ze van haar zweepwormpies afkomt. Mijn knietjes waren daar niet zo blij mee maar wilde niet nog eens tot maandag wachten.
Pilletjes zitten er in en hopelijk is ze heel snel van de wormpies af
Door Kaela
Ronald schreef: Leuk Karin! Kom je hem nog even showen?

Met alle plezier! Met een beetje mazzel kan de Stinker vanaf volgende week in de bench en dan gaan jullie mijn neus wel weer voorbij zien komen!
Door pallas
Nynke schreef: Volgens Plien 36  :D :D  maar nee, we gaan een stukkie lopen in het Bergsebos  :P :P
;D Die Plien :D
Geniet van het wandelen en knuf voor de cavakliertjes en J&J :-*
Kaela schreef: Tot 8 uur geslapen, wat bijzonder veel langer is dan de laatste 2,5 week. Oscar uitgelaten, ontbeten, in bad geweest en toen in bed gekropen. Wat kan een mens toch blij worden van languit gestrekt kunnen slapen  :sleeping:
De poezen waren ook blij met mij. Pluk heeft 5 minuten lang met mijn hoofd geknuffeld  ;D. Volgens mij vind ze mijn crèmespoeling lekker (of juist heel vies) ruiken. Daarna hebben ze allebei dicht tegen mij aan met me mee liggen slapen, zo gezellig!

Nu ben ik weer lekker fit en ga ik met de nieuwe camera experimenteren. Heel vervelend  ::)
Zie je al helemaal liggen met de poezen :smitten:

OT

Fietsen met de hondjes is gelukt, was erg fijn maar wel wat koud. De heren wouden graag nog verder weg, maar we hebben een gewone ronde gemaakt. Ze hadden elkaar wel erg gemist...bijna twee weken volgens mij en dat terwijl ze normaal gesproken dagelijks met elkaar wandelen Nox was ook erg in haar nopjes, zeker toen ze ook een een stuk aan de scoot van mijn vriendin mocht lopen, lekker knuffeltjes en voertjes scoren :D

Daarna heel even bijkomen en toen met Ro naar de ligfietsenwinkel mevrouw geweest! Nu heb ik weer een heel fijn kussen in mijn ligschaal mét regenhoes erbij, dus geen gerammel meer aan mijn lijf op de stoepen en de keitjes van de binnenwegen O0 O0 O0 En er staat een afspraak voor een grote onderhoudsbeurt waarbij ik ook een neksteun erbij krijg ( nou...moet wel betaald worden hoor  ::))
Heerlijk gekletst in de winkel en de mevrouw en Ro hebben het heen en weer lopen en het monteren samen gedaan: hij kon zo beginnen als hulpje :biggrin2:  Nog even op een hele fraaie driewieler gelegen....wouw wat een comfort, maar dan praat je wel over prijzen hoor :-[

Eigenlijk was het toen al giga op bij mij, maar op de terug weg nog even de hobby winkel ingestapt en een bepaalde kleur blauw van stiften uitgezocht. Ik laat het winkelpersoneel tegenwoordig voor me uitzoeken en heen en weer lopen. Sneupen kan ik helaas dan niet, maar men wil me heel graag helpen, dus het zijn dan wel altijd leuke gesprekjes. Met twee mooie stiften en een handgemaakte kaart weer de deur uit. Héérlijk dagje uit voor mij dus, t lijkt klien, maar voor mij veel waard :)

Nu niks meer....bijkomen en heel klein rondje met de honden als het lukt.
Door koekje
Ik heb zo geweldig leuk boodschappen gedaan! Ondanks dat het er eigenlijk te druk was en ik meerdere keren de winkel moest doorlopen, omdat ik weer wat was vergeten.
Vooral het afrekenen was leuk; ik had de pinpas van meneer bij  :biggrin2:
Door Pluto
Arbeit macht froh!

Collega op vakantie dus de komende 3,5 weken bikkelen met 6 dagen per week en 10 uur per dag!
Mag vanavond nog tot 1.00u, dan morgen rondje kermis met buurvrouw en buurmeisje.

Buurvrouw durft nergens in, Joke durft nergens in, buurmeisje wel, ik ook, tadaa oppelost!  :biggrin2:
Buurmeisje en ik overal in, buurvrouw en Joke toch misselijk van het kijken!  :P

Komende maandag of dinsdag ook nog ff met de hondjes over kermis, vooral Pluto vindt het geweldig, hoe harder de muziek hoe liever, de mafketel!  :crazy2:
Door *Dorothea*
pluto schreef: Arbeit macht froh!

Collega op vakantie dus de komende 3,5 weken bikkelen met 6 dagen per week en 10 uur per dag!
Mag vanavond nog tot 1.00u, dan morgen rondje kermis met buurvrouw en buurmeisje.
Ik doe gezellig met je mee....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door