Kinnie schreef: Nee, een golden retriever!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
eelke schreef: Vroeg mijn bed uit... verkouden, snot, keelpijn, hoesten... was niet leuk meer om plat te liggen dus! Dus nu een beetje brakjes op de bank,het verklaart wel weer waarom ik al de hele week spierpijn heb... dus nu wel een hele lange lege dag voor de boeg...maar eens verzinnen wat ik ga doen vandaag.Ik zou bijna zeggen dat je hier wel mee mag komen helpen met taarten bakken. Maar ik heb er liever geen snot in hè
koekje schreef: Ik zou bijna zeggen dat je hier wel mee mag komen helpen met taarten bakken. Maar ik heb er liever geen snot in hèAh joh, beetje zout er bij!
Als je je zondag alweer beter voelt, mag je natuurlijk wel komen proeven. Als je de woefers meeneemt, graag even vermelden, dan kan ik Ot en Sien boven opsluiten.
koekje schreef: - pakje in ontvangst nemenGoed zo, ga maar lekker op de bank jarig zitten wezen met iets lekkers erbij ofzo.
- avondeten koken
- verjaardagseten koken bezig
- 2 taarten bakken
- ingredienten voor vulling van 1 taart halen
- nog meer verjaardagsboodschappen halen (19 flesjes bier is te weinig)
- keuken opruimen
- elektrisch de afwas doen
- stofzuigen en dweilen (vind ik meer iets voor meneer)
- was uitsorteren en aanzetten
- was ophangen
- 2 wassen afhalen en vouwen
Het is niet echt een verjaardag zo, met het gehuisvrouw
Als straks de 2e batch van de saucijzenbroodjes in de oven staat, ga ik aan het avondeten beginnen en vind ik het wel goed voor vandaag. En dan voor het slapen gaan nog even de 2 wassen vouwen die nu nog op bed liggen.
De rest van meneer doen.
fem fatale schreef: Ik ging even plantjes planten in de tuin, en de klimop snoeien en de haagwinde die planten wil verstikken eruit trekken (haagwinde in het kattennet vind ik dan juist weer fijn, dus die blijft staan). Puk mocht mee.Wat is Puk voor een dier? Een fret misschien??
Toen Puk voor de derde keer mijn net geplante vlier had uitgegraven, deed ik haar in de vijver, met de gedachte dat ze dan even te druk zou zijn met opdrogen om te graven. Dat was ook zo, maar toen ik het klimopsnoeisel in het houtwalletje propte, klom ze gauw in mijn jurkje. Aan de binnenkant. Dus nu hebben we allebei een nat lijf![]()