Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
eelke schreef: Vroeg mijn bed uit... verkouden, snot, keelpijn, hoesten... was niet leuk meer om plat te liggen dus! Dus nu een beetje brakjes op de bank,het verklaart wel weer waarom ik al de hele week spierpijn heb... dus nu wel een hele lange lege dag voor de boeg...maar eens verzinnen wat ik ga doen vandaag.
Ik zou bijna zeggen dat je hier wel mee mag komen helpen met taarten bakken. Maar ik heb er liever geen snot in hè  :P
Als je je zondag alweer beter voelt, mag je natuurlijk wel komen proeven. Als je de woefers meeneemt, graag even vermelden, dan kan ik Ot en Sien boven opsluiten.
Door eelke
koekje schreef: Ik zou bijna zeggen dat je hier wel mee mag komen helpen met taarten bakken. Maar ik heb er liever geen snot in hè  :P
Als je je zondag alweer beter voelt, mag je natuurlijk wel komen proeven. Als je de woefers meeneemt, graag even vermelden, dan kan ik Ot en Sien boven opsluiten.
Ah joh, beetje zout er bij!
Ben inmiddels opgeknapt, da's met dat soort dingen he, zorgen dat je op gang komt en dan is het wel te doen. Dus lekker muziekie op en de keuken een grote beurt gegeven. Inc putjes van vaatwassers enzo  :puke: en koelkast van zijn plaats halen. Knapt lekker op moet ik zeggen.

Was jij nou vandaag jarig?  :-[
Door eelke
Net een heerlijk rondje buurt gekachelt met de woefs. We kunnen dat inmiddels redelijk beheerst genoeg met de rolriemen aan, zodat ze op de stoepen netjes volgen en op de grasstroken lekker lang kunnen. Loopt lekker, woefs blij; Joep meer tijd en ruimte om te snuffen waar hij wil, en Gijs kan vrolijke huppel sprintjes trekken tussendoor.
We zijn een blaffende grommende Jack, 2 Chi's en een ander middel slag hondje gepasseerd, en ze liepen gewoon braaf mee, Gijs wil alleen nog wel graag achterom kijken zodra we gepasseerd zijn, maar met 1 correctie stopt ie daar ook mee. Liep lekker zo. 
Door koekje
Ik heb het idee dat ik heel veel moet doen vandaag.

- pakje in ontvangst nemen
- avondeten koken
- verjaardagseten koken
- 2 taarten bakken
- ingredienten voor vulling van 1 taart halen
- nog meer verjaardagsboodschappen halen (19 flesjes bier is te weinig)
- keuken opruimen
- elektrisch de afwas doen
- stofzuigen en dweilen (vind ik meer iets voor meneer)
- was uitsorteren en aanzetten
- ophangen
- 2 wassen afhalen en vouwen

Het is natuurlijk allemaal veel te veel voor 1 dag.
Door Naomi B
Beetje druk geweest laatste tijd. Dus veel bij te lezen. Maar ja, zit op mijn werk, dus alleen ff snel tussendoor.
Ben vandaag waarnemen hoofd BHV en had vanmidag gelijk een melding... Klant met diabetes had  een hypo. Klant geholpen met suikerwater, sinasappelsap en later ook nog een bruin broodje jam. Hij ging na een tijdje opgeknapt weer naar huis met de belofte even zijn BS thuis te controleren. Verder geen spannende dingen hier.

Gisteravond nog wel met Duke naar de DA geweest. Zijn oren waren nog steeds niet in orde. Had wel druppels gebruikt, maar ik vond het niet ok gaan. Hij had jeuk en oren waren vaak rood en warm. Dus nu toch een zalfje. Oren waren idd niet goed. Ontsteking was niet goed te zien maar het zag er flink geïrriteerd uit. Volgende week weer terug voor controle. Ik was wel trots op mijn Duke. Deze keer is hij, met behulp van wat lekkers, toch zelf op de weegschaal gaan zitten en ook op de behandeltafel. Heb wel veel long gevoerd, maar hij deed het prima. Woog 31,8 kg dus mooi op gewicht voor hem.
Door koekje
- pakje in ontvangst nemen
- avondeten koken
- verjaardagseten koken bezig
- 2 taarten bakken
- keuken opruimen
- was ophangen

Het is niet echt een verjaardag zo, met het gehuisvrouw  >:(
Als straks de 2e batch van de saucijzenbroodjes in de oven staat, ga ik aan het avondeten beginnen en vind ik het wel goed voor vandaag. En dan voor het slapen gaan nog even de 2 wassen vouwen die nu nog op bed liggen.
De rest van meneer doen.
Door Angelique
koekje schreef: - pakje in ontvangst nemen
- avondeten koken
- verjaardagseten koken bezig
- 2 taarten bakken
- keuken opruimen
- was ophangen

Het is niet echt een verjaardag zo, met het gehuisvrouw  >:(
Als straks de 2e batch van de saucijzenbroodjes in de oven staat, ga ik aan het avondeten beginnen en vind ik het wel goed voor vandaag. En dan voor het slapen gaan nog even de 2 wassen vouwen die nu nog op bed liggen.
De rest van meneer doen.
Goed zo, ga maar lekker op de bank jarig zitten wezen met iets lekkers erbij ofzo.
Net met de hondjes naar de grote waterplas geweest. Ik had een taxi voor de deur geregeld. :D Zoë vond het heerlijk daar. Ze heeft heerlijk gerend, gesnorkeld, gespeeld en gesnuffeld. Nu ligt ze weer buiten in het zonnetje met haar natte lijf.
Door fem fatale
Ik ging even plantjes planten in de tuin, en de klimop snoeien en de haagwinde die planten wil verstikken eruit trekken (haagwinde in het kattennet vind ik dan juist weer fijn, dus die blijft staan). Puk mocht mee.

Toen Puk voor de derde keer mijn net geplante vlier had uitgegraven, deed ik haar in de vijver, met de gedachte dat ze dan even te druk zou zijn met opdrogen om te graven. Dat was ook zo, maar toen ik het klimopsnoeisel in het houtwalletje propte, klom ze gauw in mijn jurkje. Aan de binnenkant. Dus nu hebben we allebei een nat lijf  :D
Door Kaela
Vanmorgen vroeg op, Oscar uitgelaten. Toen nog even op bed, eindelijk weer eens op mijn buik slapen. Na 2,5 week op de bank-die-net-te-kort-is slapen, was dat wel ff lekker! Voor het werk Oscar nog een keer uitgelaten en na het neerleggen van een grote hoop was hij zo blij dat hij stond te springen op het grasveld. Maf beest  ;D
Daarna gewone dag gewerkt en grote boodschappen gedaan. Kunnen we er weer even tegen en de komende twee dagen weer lekker holbewoner spelen.
Door Nynke
fem fatale schreef: Ik ging even plantjes planten in de tuin, en de klimop snoeien en de haagwinde die planten wil verstikken eruit trekken (haagwinde in het kattennet vind ik dan juist weer fijn, dus die blijft staan). Puk mocht mee.

Toen Puk voor de derde keer mijn net geplante vlier had uitgegraven, deed ik haar in de vijver, met de gedachte dat ze dan even te druk zou zijn met opdrogen om te graven. Dat was ook zo, maar toen ik het klimopsnoeisel in het houtwalletje propte, klom ze gauw in mijn jurkje. Aan de binnenkant. Dus nu hebben we allebei een nat lijf  :D
Wat is Puk voor een dier? Een fret misschien??

OT: Gisteravond heerlijk uit eten geweest met mijn zus bij Curry's en vannacht ook best goed geslapen, maar ik ben nog niet helemaal fit  :-X  Straks komen Pauline en Eddie, want Richard en Eddie gaan trainen voor de Vierdaagse en dus lopend naar Delft. Ik schat zo'n 30 kilometer  :) :) 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door